//
کدخبر: ۲۸۶۲۶۴ //
‍ مدیر صنایع تبدیلی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه خبر داد؛

با بسته بندی های نوین و متنوع زعفران بازارهای صادراتی را هدف قرار داده ایم

مدیر صنایع تبدیلی و تکمیلی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه گفت؛ بسته بندی های نوین و متنوع زعفران استان در دستورکار است و با تغییر و ایجاد تنوع در بسته بندی ها بازارهای صادراتی را هدف قرار داده ایم و با توجه به کیفیت زعفران استان ،قطعا بازارهای هدف را از آن خود خواهیم کرد.


با بسته بندی های نوین و متنوع زعفران بازارهای صادراتی را هدف قرار داده ایم

مهندس سعید کریمی با اشاره به اینکه یکی از مشکلات اصلی اکثر محصولات کشاورزی استان عدم وجود بسته بندی مناسب است، افزود؛ این امر در خصوص برخی محصولات که دارای قیمت نسبتا بالایی نسبت به سایر محصولات هستند بیشتر مشهود می باشد، لذا توسعه و ایجاد این واحدها با شکل و بسته بندی متنوع و زیبا در دستورکار قرار گرفته است.

وی گفت؛ یکی از مهمترین محصولاتی که بدلیل شرایط اقلیمی مناسب و مطلوب در چند سال گذشته در استان کرمانشاه مورد توجه کشاورزان بوده و  با افزایش سطح زیر کشت و تولید مواجه بوده است زعفران است.

کریمی افزود؛ زعفران یکی از قدیمی ترین محصولات تولیدی استان بوده که بدلایل مختلف کشت آن سالها در کرمانشاه مغفول مانده بود که با همت مسئولین استانی مجدد مورد توجه ویژه و توسعه و تاکید قرار گرفته است.

به گزارش فرتاک نیوز، کریمی در ادامه با بیان اینکه زعفران کرمانشاه بسیار با کیفیت و مورد پسند بازار و تجار قرار گرفته خاطرنشان کرد؛ خوشبختانه صنایع تبدیلی و بسته بندی نیز در چند سال گذشته توانسته همراه با کشت این محصول از رشد چشمگیری برخوردار شده و جایگاه ویژه ای در بین استانهای مدعی تولید این محصول بدست آورد.

وی در پایان گفت؛ هم اکنون زعفران تولیدی استان با توجه به کیفیت فوق العاده و درآمد مناسبی که دارد علاوه بر اینکه مورد توجه کشاورزان منطقه قرار گرفته و مورد توجه و پیگیری بسیاری از واحدهای بسته بندی،تجار و فعالین این بخش به منظور سرمایه گذاری واقع گردیده است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۶۲۶۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان