//
کدخبر: ۲۹۵۰۳۱ //

استقرار نماینده اداره ثبت اسناد و املاک در دادسرای کرمانشاه

روابط عمومی دادسرای عمومی و انقلاب استان کرمانشاه از استقرار نماینده اداره ثبت اسناد و املاک در دادسرای کرمانشاه خبرداد.

استقرار نماینده اداره ثبت اسناد و املاک در دادسرای کرمانشاه

مهدی قنادی با اشاره به تفاهم بین دادسرای عمومی و انقلاب و اداره کل ثبت اسناد و املاک استان، اظهار کرد: طبق این توافق همکاری، نماینده ثبت اسناد و املاک در دادسرا جهت انجام امور ثبتی مستقر خواهد شد.

وی تصریح کرد: تا پیش از اجرای این طرح، افرادی که در دادسرا که به جهاتی مانند توثیق وثیقه نیاز به توقیف ملک، و یا به هر دلیلی نیاز به رفع توقیف اسناد داشتند، بایستی ترددهای زیادی بین دادسرا و نواحی اداره ثبت اسناد داشته باشند.

به گزارش فرتاک نیوز،مسئول روابط عمومی دادسرا یادآور شد: با استقرار این نماینده که در راستای تکریم ارباب رجوع انجام گرفت، دیگر نیازی به تردد این افراد بین دادسرا و ادارات ثبت اسناد نیست و کاهش رفت و آمدها و هزینه را برای آنها بدنبال خواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: همچنین در شرایط کنونی هم که بیماری کرونا همچنان شیوع دارد، اجرای این طرح به نوعی رعایت پروتکل های بهداشتی و کاهش تردد مراجعین خواهد بود.

قنادی تسریع و تسهیل در امر توقیف و رفع توقیف اسناد و بدون خروج مراجعین از دادسرا را از مزیت های اجرای طرح استقرار نماینده ثبت اسناد در دادسرای کرمانشاه اعلام کرد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۵۰۳۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان