//
کدخبر: ۲۹۴۶۸۹ //

فوری/تمامی امتحانات حضوری مدارس کرمانشاه لغو شد

در واکنش به گزارش خبرگزاری مهر کرمانشاه مبنی بر بی اطلاعی آموزش و پرورش استان کرمانشاه از امتحانات حضوری برخی مدارس استان، تمامی امتحانات حضوری مدارس کرمانشاه لغو شد.

فوری/تمامی امتحانات حضوری مدارس کرمانشاه لغو شد

فریدون یاوری بعد از ظهر امروز در گفتگو با خبرنگار مهر در واکنش به گزارش منتشر شده در خبرگزاری مهر مبنی بر برگزاری حضوری امتحانات پایه اول و دوم ابتدایی و اجباری بودن آن در برخی مدارس کرمانشاه با عنوان آموزش و پرورش کرمانشاه بی‌اطلاع از برگزاری حضوری امتحانات، اظهار کرد: هیچ مدرسه‌ای اجازه‌ی برگزاری امتحانات در پایه‌های اول و دوم ابتدایی به صورت حضوری را ندارد و صرفاً ارزیابی توصیفی این پایه‌ها باید بر بستر نرم افزار شاد انجام پذیرد.

به گزارش فرتاک نیوز،وی با اشاره به اینکه با مدارس متخلفی که اقدام به برگزاری حضوری امتحانات کرده‌اند برخورد شدیدی شده است، افزود: از این پس هیچ مدرسه‌ای در هیچ پایه‌ای به ویژه اول و دوم ابتدایی حق برگزاری امتحانات به صورت حضوری را ندارند.

رئیس اداره سنجش و پایش کیفیت آموزشی آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: هیچ ابلاغی از سوی اداره کل آموزش و پرورش مبنی بر برگزاری حضوری امتحانات صادر نشده و مدارس نباید از این پوشش در برگزاری حضوری امتحانات استفاده کنند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۴۶۸۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان