//
کدخبر: ۲۸۸۵۴۳ //

کرونا جان ۱۱ کرمانشاهی دیگر را گرفت

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: موارد فوت در اثر ابتلا قطعی به ویروس کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته در استان ۱۱ نفر بوده است.

کرونا جان 11 کرمانشاهی دیگر را گرفت

مهدی محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار، در خصوص آخرین اخبار کرونایی استان، اظهار داشت: طی ۲۴ ساعت گذشته ۲۰۷ بیمار جدید با علائم بیماری کرونا در بیمارستان‌های استان بستری و ۱۴۱ نفر پس از بهبودی از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند.

به گزارش فرتاک نیوز،وی با بیان اینکه هم‌اکنون ۹۶۰ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های استان کرمانشاه بستری هستند، گفت: ۱۷۱ نفر از از این تعداد در بخش‌های آی.سی.یو بستری هستند که ۵۰ نفر آن‌ها با حال وخیم متصل به دستگاه تنفس مصنوعی هستند.

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه  تصریح کرد: از ۳۰۴ آزمایش انجام شده برای تشخیص کرونا، ۱۵۰ نفر مثبت تشخیص داده شده که این روزها ۵۰ درصد حتی بیشتر از آزمایش‌های انجام شده مثبت می‌شود.

وی تعداد کل بستری‌ها از ابتدای اپیدمی کرونا در استان را ۲۱ هزار و ۹۴۲ نفر اعلام کرد و گفت: در این مدت موارد کل ترخیص‌ها ۱۹ هزار و ۸۲۱ مورد بوده است.

محمدی اضافه کرد: بیمارستان پاوه هم‌اکنون با بستری ۵۸ بیمار بیشترین تعداد بیماران بین شهرستان‌های استان را به خود اختصاص داده که بعد از آن بیمارستان اسلام‌آباد غرب با ۵۲ بیمار و شهرستان سنقرو کلیایی با ۴۸ بیمار در رتبه‌های بعدی قرار دارند.

وی تعداد موارد فوت در اثر ابتلا قطعی به ویروس کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته در استان را ۱۱ نفر اعلام کرد و گفت: با احتساب این تعداد مرگ و میرهای طی شبانه‌روز گذشته، مجموع جان‌باختگان در اثر ابتلا به کرونا در استان کرمانشاه از ابتدای اپیدمی تاکنون به یک‌هزار و ۱۷۲ نفر رسیده است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۸۵۴۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان