//
کدخبر: ۲۸۷۳۷۰ //

هر ۷۶ دقیقه یک کرمانشاهی قربانی کرونا می شود

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت و مقابله با کرونا در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از رکوردزنی دوباره کرونا در این استان خبر داد.

 هر ۷۶ دقیقه یک کرمانشاهی قربانی کرونا می شود

مهدی محمدی گفت: متاسفانه هر روز رکوردهای تازه از کرونا در استان به ثبت می‌رسد و روز جمعه ۲۳ آبان هم متاسفانه شاهد این رکوردزنی در حوزه مرگ و میر بیماران کرونا بودیم. در ۲۴ ساعت گذشته ۱۹ نفر دیگر در استان جان خود را بر اثر ابتلا به کرونا از دست دادند و با این تعداد شمار جانباختگان به ۱۰۵۳ نفر رسیده است.

به گزارش فرتاک نیوز،رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت و مقابله با کرونا در دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه تصریح کرد: نگاهی به آمار فوت ۱۹ نفر در یک روز نشان می‌دهد که در روز گذشته تقریبا در هر یک ساعت و ۱۵ دقیقه، یک نفر در کرمانشاه قربانی کرونا شده است. با بستری شدن ۱۷۱ نفر در شبانه‌روز گذشته هم‌اکنون ۱۲۱۱ نفر در مراکز درمانی بستری هستند و از ۱۷۳ بیمار بخش ویژه حال ۵۱ نفر وخیم است. بیشترین بستری در شهرستان‌های کرمانشاه با ۶۸ مورد مربوط به اسلام‌آبادغرب است و سنقر و کلیایی با ۶۳ بستری و پاوه با ۵۷ مورد در رتبه‌های بعدیقرار دارند.

محمدی یادآور شد: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون ۲۰ هزار و ۵۶۹ نفر در مراکز درمانی استان بستری شده‌اند. ۲۸۸ مبتلای جدید در شبانه‌روز گذشته در استان کرمانشاه شناسایی شدند. روز گذشته ۶۹۵ مورد آزمایش کرونا گرفته و از این تعداد ۲۸۸ مورد مثبت شد. بر اساس معیارهای تشخیصی تاکنون ۳۴ هزار و ۸۶۲ نفر در استان به کرونا مبتلا شده‌اند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۷۳۷۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان