//
کدخبر: ۲۸۶۹۷۵ //

کرونا و فاجعه ای در کرمانشاه!

1000 نفر، دوباره بخوانید 1000 نفر، طی فقط 9 ماه 1000 نفر از عزیزانمان را در کرمانشاه از دست دادیم و عین خیالمان نیست!

کرونا و فاجعه ای در کرمانشاه!

1000 خانواده رخت سیاه به تن کردند و هنوز خیلی هامان از خواب بیدار نشده ایم و متوجه خطر نیستیم! تصور قبرستانی با 1000 قبر وسعت جنایت این هیولای کوچک را به خوبی آشکار می کند، اما خیلی ها هنوز کرونا را در حد ویروس کوچک بی خطر دست کم گرفته‌اند!

روز به روز قربانیان کرونا در حال افزایش است و هنوز خیلی ها خطر این قاتل بی رحم را باور نکرده‌اند!  امروز شمار فوتی های کرونا در کرمانشاه از مرز 1000 نفر گذشت و این آمار باید هشداری برای تمام مردم استان باشد.

به گزارش فرتاک نیوز،مهدی محمدی رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در گفت و گو با ایسنا با اشاره به افزایش فوتی های کرونا در استان گفت: متاسفانه در شبانه روز گذشته 13 نفر دیگر در استان قربانی کرونا شدند که با این تعداد، فوتی های کرونا در استان از مرز 1000 نفر گذشته و تاکنون 1009 نفر در استان قربانی کرونا شده اند.

وی افزود: متاسفانه در شبانه روز گذشته 263 نفر دیگر هم در مراکز درمانی استان بستری شده اند که با این تعداد، هم اکنون 1226 نفر بستری هستند.

محمدی خاطرنشان کرد: هم اکنون شهرستان سنقروکلیایی با 61 مورد بستری بیشترین آمار بستری‌ها را بعد از کرمانشاه به خود اختصاص داده است.

محمدی با اشاره به انجام 879 تست کرونا در شبانه روز گذشته گفت: با انجام این تعداد تست طی شبانه روز گذشته 441 مبتلای جدید در استان شناسایی شده است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۶۹۷۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان