//
کدخبر: ۲۸۰۱۸۱ //

لغو تمام رقابت‌های ورزشی در کرمانشاه تا اطلاع ثانوی

معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه از لغو تمامی رقابت‌های ورزشی، کارگاه‌های آموزشی و سمینارها و تجمعات ورزشی در استان تا اطلاع ثانوی خبرداد.

لغو تمام رقابت‌های ورزشی در کرمانشاه تا اطلاع ثانوی

جلال عزیزی در گفت و گو با خبرنگار، بااشاره به قرمز شدن وضعیت استان بلحاظ شیوع بیماری کرونا، اظهار کرد: باتوجه به حاکم شدن این وضعیت در استان، دستوری مبنی بر لغو تمام رقابت‌های ورزشی، کارگاه های آموزشی و سمینارها و تجمعات ورزشی را تا اطلاع ثانوی صادر کرده‌ایم.

وی تصریح کرد: 15 رشته ورزشی پربرخورد در کرمانشاه کماکان غیرفعالند و امکان از سرگیری فعالیت‌های خود را تا زمان فروکش شدن بیماری کرونا نخواهند داشت.

به گزارش فرتاک نیوز،معاون ورزش و جوانان کرمانشاه اضافه کرد: سایر رشته‌های ورزشی از جمله 29 رشته انفرادی هم می‌توانند با شرایطی از جمله حضور حداقلی نفرات و رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی به فعالیتشان ادامه دهند.

وی تاکید کرد: باشگاه‌های بدنسازی و سالن‌های آمادگی جسمانی هم می‌توانند با حداکثر 50 درصد ظرفیتشان ادامه فعالیت داشته باشند.

عزیزی در خصوص شرایط ادامه فعالیت مدارس فوتبال هم اظهار کرد: هنوز برای تعطیلی مدارس فوتبال هیچ ابلاغی از سوی ستاد استانی مقابله با کرونا به ما اعلام نشده، بنابراین این مدارس فعلا امکان ادامه فعالیت دارند.

وی در ادامه در رابطه با نظارت بر فعالیت باشگاه های ورزشی در این ایام هم گفت: از زمانی که بیماری کرونا شیوع پیدا کرده، نظارت‌های دقیقی بر فعالیت باشگاه های ورزشی سطح استان شده، بگونه ای که تا پایان مرداد با 300 باشگاه متخلف برخورد داشته‌ایم.

معاون ورزش و جوانان استان یادآورشد: در ماه شهریور هم حدود 35 باشگاه متخلف شناسایی و با آنها برخورد صورت گرفت که البته آمار تخلف باشگاه ها در این ماه نسبت به ماه‌های گذشته کاهش خوبی داشته که نشان می‌دهد باشگاه ها توجه به قوانین و پروتکل های بهداشتی را بیشتر در دستور کار قرار داده‌اند.

وی افزود: البته رعایت پروتکل‌های بهداشتی در اکثر باشگاه ها انجام می‌گیرد و بیشتر تخلف آنها در حوزه مجوزها است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۰۱۸۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان