//
کدخبر: ۲۹۲۰۳۹ //

تسهیلات کرونایی جدید برای باشگاه های ورزشی کرمانشاه

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه گفت: 800 میلیارد تومان تسهیلات در کشور برای پرداخت به باشگاه های وررشی خسارت دیده از کرونا در نظر گرفته شده است.

تسهیلات کرونایی جدید برای باشگاه های ورزشی کرمانشاه

حسن عزیزی در نشست بررسی مشکلات باشگاه های وررشی خسارت دیده از کرونا در استان که با حضور استاندار برگزار شد، بااشاره به زیان مالی حوزه‌های مختلف از شیوع کرونا، اظهار کرد: از زمانی که این بیماری شیوع پیدا کرده تاکنون جمعا حدود 180 میلیارد تومان پرداخت تسهیلات حمایتی به حوزه های مختلف در استان داشته ایم.

به گزارش فرتاک نیوز،وی سهم ورزش استان را از پرداخت این تسهیلات حدود 2.7 میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: در مرحله اول پرداخت ها حداکثر 16 و حداقل شش میلیون تومان تسهیلات برای باشگاه های ورزشی استان در نظر گرفته شد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یادآورشد: در این مرحله حدود 313 پرونده متقاضی تسهیلات برای باشگاه های ورزشی استان تشکیل شد که میزان اعتبار مورد نیاز برای آنها سه میلیارد تومان بود که تاکنون 2.7 میلیارد تومان پرداخت شده و مابقی نیز در مرحله پرداخت قرار دارد.

وی عنوان کرد: هرچند رقم این تسهیلات برای باشگاه های وررشی که خسارات زیادی دیده اند، چندان نیست، اما در سطح ملی هم وضعیت همین گونه بوده است.

عزیزی در ادامه از ابلاغ دستورالعمل جدیدی برای پرداخت تسهیلات به باشگاه های ورزشی استان خبرداد و گفت: طبق این دستورالعمل کسب و کارهای خسارت دیده از کرونا در استان می توانند بنا به میزان اشتغالزایی و نوع رشته های ورزشی که دارند بین 80 تا 960 میلیون تومان تسهیلات دریافت کنند.

وی خاطرنشان کرد: نرخ سود این تسهیلات حدود 12 درصد است و تا خرداد 1400 تنفس خواهد داشت.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان با تاکید براینکه در این طرح جدید مجموعا در کشور 800 میلیارد تومان تسهیلات برای پرداخت به باشگاه های ورزشی خسارت دیده از کرونا در نظر گرفته شده، عنوان کرد: از باشگاه های وررشی استان می خواهیم تا سریعتر برای اخذ این تسهیلات که نسبت به تسهیلات مرحله اول سخت گیری های کمتری دارد، ثبت نام کنند.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۲۰۳۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان