//
کدخبر: ۲۸۰۱۶۷ //

سالن مدیریت بحران پارک ۱۷ شهریور سمنان جابجا می شود

رییس اداره پیشگیری و مدیریت بحران شهری شهرداری سمنان از جابجایی سالن بحران پارک 17 شهریور و استقرار در پارک کومش خبر داد.

سالن مدیریت بحران پارک 17 شهریور سمنان جابجا می شود

علی اصغر تاج آبادی با اعلام این خبر  و با اشاره به ضرورت جانمایی صحیح سالن بحران در شهر اظهار داشت : باتوجه به اهمیت و ضرورت پیش بینی فضاهای ایمن و استاندارد برای زمان وقوع بحران، ساخت سوله چند منظوره بحران در اولویت برنامه های مدیریت شهری قرار دارد .

تاج آبادی در ادامه افزود: مجموعه  پارک سیمرغ یکی از نقاط امن شهر محسوب می شود که به همین‌منظور در راستای استفاده از این موقعیت و ظرفیت ، سوله چند منظوره مدیریت بحران در این پارک ساخته شده است .

به گزارش فرتاک نیوز،وی به جانمایی نادرست سالن مدیریت بحران در پارک 17 شهریور اشاره کرد و گفت : جانمایی نادرست این سالن در پارک 17 شهریور سبب پیدایش برخی نقاط مخفی و بروز مشکلات اجتماعی در محدوده پارک  شده  که بر اساس مصوبه شورای اسلامی شهر و بنا به درخواست استفاده کنندگان و مجاوران پارک،  سازه این سالن به پارک کومش در شمال مسکن مهر انتقال یافته و بعد از نصب مجدد قابلیت استفاده چند منظوره (اسکان ، ورزشی ، فرهنگی ) دارد .

تاج آبادی اظهار داشت: به منظور استفاده بهینه از سرمایه ها و فضاهای موجود در شهر، در زمان عادی این سوله به عنوان یک سالن ورزشی، اجتماعی و خدماتی کاربرد دارد و در زمان وقوع بحران با پیش بینی تمهیدات لازم به عنوان محل مناسبی برای اسکان اضطراری و موقت شهروندان به ویژه در بحران‌های کوچک مورد استفاده قرار می گیرد.

رییس اداره پیشگیری و مدیریت بحران شهری شهرداری سمنان خاطر نشان کرد: با توجه به کمبود سرانه های فرهنگی و ورزشی در مجموعه شهرک های مسکن مهر  این سالن می تواند ظرفیت های ورزشی ، فرهنگی و اجتماعی این محدوده را به منظور ارتقای سطح سلامت جامعه تقویت کند .

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۰۱۶۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان