//
کدخبر: ۲۷۹۳۷۹ //

دستگاه های اجرایی برتر استان در جشنواره شهید رجایی تجلیل شدند

دستگاه های اجرایی برتر استان سمنان در بخش های مختلف جشنواره شهید رجایی، طی آئینی و با حضور معاونین استاندار سمنان، تجلیل شدند.

دستگاه های اجرایی برتر استان در جشنواره شهید رجایی تجلیل شدند

مراسم تجلیل از دستگاه های اجرایی برتر استان سمنان در جشنواره شهید رجایی سال ۹۹-۹۸ روز چهارشنبه ۲۶ شهریور و با حضور خجسته پور، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار، فخری معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار؛ شریفی نژاد معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار و منصوری، معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری سمنان در سالن جلسات یادگار امام(ره) استانداری برگزار شد.

به گزارش فرتاک نیوز،در این آیین دستگاه های اجرایی که در شاخص های مختلف و تعیین شده در جشنواره شهید رجایی سال ۹۹-۹۸ حائز بیشترین امتیاز شدند، معرفی و از آنها تجلیل شد.

۵ دستگاه اجرایی ؛  اداره کل آموزش فنی و حرفه ای به عنوان دستگاه برتر در حوزه آموزشی، پژوهشی و فرهنگی، اداره کل امور مالیاتی به عنوان دستگاه برتر در حوزه تولیدی و خدماتی، شرکت توزیع نیروی برق به عنوان دستگاه برتر در حوزه زیربنایی و توسعه ساخت، اداره کل تعاون،‌کار و رفاه اجتماعی به عنوان دستگاه برتر در حوزه سلامت و رفاه اجتماعی و اداره کل حفاظت محیط زیست استان به عنوان دستگاه برتر در حوزه عمومی و قضایی با کسب بالاترین امتیاز در دو محور اختصاصی و عمومی،معرفی و تجلیل شدند.

همچنین اداره کل امور اقتصاد و دارایی به عنوان دستگاه برتر در حوزه اقتصاد مقاومتی، شهرداری سمنان به عنوان دستگاه برتر در حوزه جذب اوراق تسویه بدهی، دانشگاه سمنان به عنوان دستگاه برتر درحوزه اعتبارات ملی، دانشگاه های علوم پزشکی سمنان و شاهرود به عنوان دستگاه های برتر در حوزه مقابله با کرونا ویروس و شرکت گاز استان نیز به عنوان دستگاه اجرایی برتر در حوزه بهره وری معرفی و تجلیل شدند.

دو دستگاه مدیریت حج و زیارت استان و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان نیز به عنوان دو دستگاه اجرایی که بیشترین رشد در کسب امتیازات را در مجموع دو سال داشتند، معرفی و تجلیل شدند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۹۳۷۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان