//
کدخبر: ۲۷۸۷۶۸ //
شهردار سمنان در جلسه مشترک رئیس شورا با مدیران شهرداری؛

نوسانات اقتصادی، تحریم، فراز و نشیب‌ها و عدم ثبات قیمت‌ها مشکلاتی را برای شهرداری رقم زد

نوسانات اقتصادی، تحریم، فراز و نشیب‌ها و عدم ثبات قیمت‌ها مشکلاتی را برای شهرداری رقم زد

 سید محمد ناظم رضوی گفت: در مرحله حساس فعالیت‌های شهرداری بر روی یکسری امور توسعه و رشد شهری، رفت و آمدهای مدیریتی و گاها برخی مشکلات، برنامه ریزی و نهادینه کردن این برنامه‌ها را دستخوش تغییر و تحولات عمده ای کرده است .

به گزارش فرتاک نیوز،شهردار سمنان افزود: در فراز و نشیب‌های اقتصادی، انتظارات مردمی از یک سو و رکود اقتصادی و کاهش درآمد از سوی دیگر مشکلات شهرداری را دوچندان کرد .

وی ادامه داد: با توجه به تمامی مشکلات موجود بر اساس بررسی‌ها و سنجش‌های انجام شده از فاکتور سرانه درآمدی هر شهروند و بر اساس تفریق بودجه سالهای ۹۶ لغایت ۹۸، خوشبختانه برای هر شهروند جهش حدود  ۲/۵ برابری داشتیم که عدد قابل توجهی است.

ناظم رضوی نقدهای فاقد اعتبار و نه چندان علمی را مانع پیشرفت و توسعه شهری دانست و گفت: جهش فعالیت‌ها در شهرداری نشان دهنده ظرفیت توسعه در شهر بوده و خوشبختانه این حلقه وصل بین مدیران شهرداری نشان دهنده این است که شهرداری جای اعمال نگرش‌های محلی و قومی نبوده و با این نگاه می توان  رضایتمندی را با حضور و مشارکت مردم نهادینه  کرد.

شهردار سمنان در پایان تاکید کرد: خیلی از فعالیت‌ها در سطح شهر به صورت تک پروژه‌ای و تک مقیاس در حال اجراست اما چندین پروژه شاخص شهرداری شامل پهنه شرقی، امامزاده یحیی، خیابان امام(ره)  و بازار، طرح تفصیلی ، فاضلاب شهری و ورودی‌های شهر از مهمترین پروژه‌های شهرداری هستند که مقدمات اولیه اجرای آنها انجام شده و امیدواریم بخشی از آن هر چه سریعتر به اجرا درآید.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۸۷۶۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان