//
کدخبر: ۲۷۲۰۰۷ //

نماز جمعه ۳ مردادماه در ۶ شهرستان استان سمنان اقامه نمی‌شود

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان سمنان گفت: فردا سوم مردادماه نماز جمعه در ۶ شهرستان استان سمنان که در وضعیت قرمز به لحاظ شیوع کرونا قرار گرفته‌اند اقامه نمی‌شود.

نماز جمعه ۳ مردادماه در ۶ شهرستان استان سمنان اقامه نمی‌شود
به گزارش فرتاک نیوز،

محمدحسین پیرچه، در مورد برگزاری نماز جمعه این هفته در استان سمنان با توجه به وضعیت شهرستان‌های مختلف استان به لحاظ شیوع ویروس کرونا اظهار داشت: نماز جمعه سوم مردادماه 99 در شهرستان‌های که به لحاظ شیوع کرونا در وضعیت قرمز قرار دارند اقامه نمی‌شود.

وی افزود: این شهرستان‌ها شامل سمنان، دامغان، گرمسار، دیباج، ایوانکی و کلاته رودبار است.

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان سمنان مهم‌ترین دلیل لغو برگزاری نماز جمعه در این شهرستان‌ها را حفظ سلامت مردم استان و کنترل و جلوگیری از شیوع کرونا عنوان کرد.

پیرچه خاطرنشان کرد: در دیگر شهرستان‌های استان فردا نماز جمعه اقامه می‌شود و هر گونه تصمیم‌گیری جدید در این زمینه بر اساس دستور ستاد ملی مقابله با کرونا به اطلاع مردم می‌رسد.

وی تأکید کرد: مردم حاضر در نماز جمعه باید تمام پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند و بدون ماسک در این فریضه معنوی حضور نیابند.

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان سمنان گفت: رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی، استفاده از ماسک در اماکن پرتردد و شلوغ و رعایت تمام دستورالعمل‌های بهداشتی از سوی هر فردی در جامعه به مهار کرونا و قطع زنجیره انتقال این ویروس خطرناک کمک می‌کند.

پیرچه تأکید کرد: باید همه افراد جامعه خود را ملزم به رعایت اصول بهداشتی کنند تا هر چه زودتر این ویروس منحوس از بین برود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۲۰۰۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان