//
کدخبر: ۲۶۶۷۱۵ //

خروج اهواز از وضعیت قرمز کرونا / استفاده از ماسک اجباری شود

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اهواز با بیان اینکه اهواز از وضعیت قرمز بیماری کرونا خارج شد، گفت: شهرهای آبادان، امیدیه ، اندیمشک، ماهشهر، دزفول، رامهرمز، شوش، شوشتر و مسجدسلیمان در وضعیت قرمز قرار دارند.

خروج اهواز از وضعیت قرمز کرونا / استفاده از ماسک اجباری شود
به گزارش فرتاک نیوز،

فرهاد ابول‌نژادیان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اهواز افزود: در حال حاضر شهر اهواز از وضعیت قرمز خارج و به وضعیت زرد با میزان متوسط خطر تغییر وضعیت داده است.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: با توجه به ماهیت اپیدمی، وضعیت تمام شهرها شکننده و به صورت مستقیم متأثر از رفتار مردم در رعایت پروتکل‌های بهداشتی است لذا مردم در شهرهایی که اکنون در وضعیتی با میزان خطر کمتر قرار دارند نیز کماکان نسبت به رعایت مسائل بهداشتی اهمیت ویژه قائل شوند.

ابوال‌نژادیان بیان کرد: ما پیشنهاد داده ایم و مجددا تاکید میکنیم استفاده از ماسک در همه ادارات و مکان های عمومی اجباری شود تا میزان انتقال ویروس در جامعه کاهش یابد که امیدواریم همکاری لازم در این زمینه انجام پذیرد.

وی گفت: درحال بررسی شرایط به‌ویژه در شهرهای قرمز استان هستیم تا اگر نیاز به برخی مداخلات جدی‌تر و اعمال برخی محدودیت ها باشد به ستاد استانی مدیریت کرونا پیشنهادات لازم منتقل شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۶۷۱۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان