//
کدخبر: ۲۷۰۶۹۸ //

رئیس قوه قضائیه به زودی به خراسان شمالی سفر می‌کند

معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان شمالی از سفر قریب‌الوقوع رئیس قوه قضائیه به استان خبر داد.

رئیس قوه قضائیه به زودی به خراسان شمالی سفر می‌کند
به گزارش فرتاک نیوز،

ولی‌الله حیاتی عصر امروز در نشست گفتگوی سیاسی مدیران احزاب و فعالان سیاسی خراسان شمالی با استاندار اظهار داشت: سفر ریاست جمهوری در سال گذشته به خراسان شمالی در حالی انجام شد که اولین سفر دولت بعد از خروج آمریکا از برجام بود.

وی با اشاره به تمرکز رسانه‌های معاند نظام جهت استقبال کم از ریاست جمهوری و نارضایتی مردم از مسئولان و نظام افزود: تمام تمرکز رسانه‌های دشمن بر این موضوع بود که مردم استقبال خوبی از مسئولان و دولتمردان نداشته باشند و در این راستا حملات سنگین رسانه ای را انجام دادند تا نشان دهند که مردم از مسئولان و نظام رضایتمندی ندارند اما استقبال بی نظیری در سفر رییس جمهوری به خراسان شمالی توسط مردم استان رخ داد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی با بیان اینکه تا به الان 70 درصد اعتبارات مصوب سفر ریاست جمهوری به خراسان‌شمالی به استان تزریق شده است خاطرنشان کرد: 594 میلیارد تومان از اعتبارات از محل منابع عمومی و 345 میلیون تومان دیگر از محل صندوق توسعه ملی و همچنین 20 هزار میلیارد تومان تفاهم‌نامه در سطح ریاست جمهوری به خراسان شمالی منعقد شد.

حیاتی در ادامه با اشاره به برگزاری همزمان انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری در خراسان شمالی افزود: این انتخابات با شعار قانون‌مداری و رعایت اصل بی‌طرفی در خراسان شمالی رخ داد و در این میان بی طرفی مجریان برگزاری انتخابات اظهرالشمس بود که در پایان خراسان شمالی با 57.27 درصد رتبه پنج مشارکت در کشور را به دست آورد که این هم 15 درصد از میانگین مشارکت کشوری هم بالاتر بود.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار خراسان شمالی با بیان اینکه خراسان شمالی کم تخلف ترین استان کشور در جریان برگزاری انتخابات از منظر شورای نگهبان لقب گرفت گفت: در طول برگزاری انتخابات تمام گروه‌های سیاسی سخنرانی طرفداران نامزدهای انتخاباتی در کمال امنیت و بدون هیچ گونه انحرافی برگزار شد.

معاون استاندار خراسان شمالی با اشاره به اینکه فرمانداری‌ها موظف هستند در کمترین زمان ممکن مجوز لازم برای فعالیت های سیاسی احزاب صادر کنند گفت: خوشبختانه درخراسان شمالی در حوزه احزاب از نظر کمی با رشد قابل توجهی مواجه هستیم و برای صدور مجوز نیز محدودیت قائل نیستیم.

وی در پایان از سفر قریب الوقوع رئیس قوه قضاییه به استان خبر داد و اضافه کرد: خوشبختانه در سال گذشته شاهد سفر ریاست جمهوری و همچنین ریاست قوه مقننه به خراسان شمالی بودیم اما در سال جاری با پیگیری‌های استاندار در آینده بسیار نزدیک شاهد سفر ریاست قوه قضاییه به استان خواهیم بود.

مهردخت قوپرانلو نیز در ابتدای این نشست از فعالیت 48 دفتر فرعی حزب در خراسان شمالی خبر داد و اظهار داشت: در حال حاضر 29 دفتر فرعی حزب اصلاح‌طلب، 29 دفتر اعتدال‌گرا و 6 دفتر حزب اصولگرا در استان فعالیت دارند‌.

مدیرکل دفتر امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری خراسان شمالی با اشاره به اینکه بیشترین دفتر حزبی در بجنورد مستقر است افزود: در حال حاضر 38 دفتر حزب فرعی در مرکز استان فعال بوده و مجوز صدور فعالیت 8 حزب دیگر در حال انجام است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۰۶۹۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان