//
کدخبر: ۲۶۱۸۶۹ //
معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمانشاه:

شورای اطلاع‌رسانی ظرفیتی برای محقق کردن آمال خواسته‌ هاو سیاست های استان است

معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمانشاه شورای اطلاع‌رسانی را ظرفیتی برای محقق کردن آمال خواسته‌ هاو سیاست های استان دانست.

شورای اطلاع‌رسانی ظرفیتی برای محقق کردن آمال خواسته‌ هاو سیاست های استان است
به گزارش فرتاک نیوز،

دکتر محمد ابراهیم الهی تبار معاون سیاسی و امنیتی استاندار کرمانشاه در جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی که  در سالن شهدای دولت برگزار شد اظهار داشت : شورای اطلاع‌رسانی ظرفیتی برای محقق کردن آمال، خواسته‌ هاو سیاست هایی است که می تواند به انتظارات استان کرمانشاه‌ جامه عمل بپوشاند.

الهی تبار گفت: در حوزه روابط عمومی ظرفیت بسیار خوبی داریم که سه نفر در شورای روابط عمومی و اطلاع‌رسانی شرکت کردند و سند راهبردی در حوزه روابط عمومی استان مشخص شد و باید  دستورالعمل اجرایی برای دستگاه ها تدوین شود و هر دستگاه باید مطالبات مربوط به خود را پاسخ دهد.

 معاون امنیتی استانداری گفت : در بحث کرونا به دستور استاندار اولین استانی بودیم که فاصله گذاری اجتماعی را اجرا کردیم و تصمیماتی که اتخاذ گردید در کشور از آنها الگو گرفته شد که از آن جمله برنامه ریزی استودیو سلامت وسامانه ۲۵۲۵ بود که قبل از سامانه ۴۰۳۰ در استان شکل گرفت و تفاهمنامه مشترکی را بین مسئولان و مردم ایجاد کردیم که در زمینه آموزش و مشارکت، مردم را آماده کنیم آنچنان که تا مردم مشارکت نداشته باشند کاری انجام نخواهد شد.

 الهی تبار در ادامه افزود: با استفاده از ظرفیت رسانه‌ای ارتباطی برقرار شد و آموزش به زبان ساده و خوبی انجام گرفت و بر این اساس ساختار ۷ کمیته شکل گرفت و معاونین استاندار مدیریت این  کمیته ها را برعهده گرفتند و امروز  وضعیت استان کرمانشاه در زمینه کرونا مدیریت شده و به دلیل ارتباطی که با مردم برقرار کردیم یکی از استان های پیشتاز در این زمینه هستیم.

 الهی تبار در ادامه خاطر نشان کرد: بیماری کرونا کاملا از بین نرفته و فقط با رعایت پروتکل های بهداشتی می‌توانیم از این موقعیت خارج شویم  هر چند تدوین نقشه راه را برای شرایط بدبینانه پیش بینی کردیم ولی از این ظرفیت استفاده نشد.

  الهی تبار اظهار داشت: در زمینه ضد عفونی شهرها و غربالگری کارهایی انجام گرفت و یک میلیون و ۷۰۰ مورد غربالگری انجام شد واز یک ماه قبل هم به شناسایی افراد ناقل پرداختیم هر چند در بعضی از شهرها کوچ قومیت ها از استانهای دیگر ما را درگیر کرد اما امیدواریم این شرایط را به روال عادی برسانیم.

خبرنگار:طیبه دولت آبادی

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۱۸۶۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان