//
کدخبر: ۲۶۹۰۹۷ //
با صدور حکمی:

سرپرست اداره مدیریت نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی دامپزشکی کرمانشاه منصوب شد

سرپرست اداره مدیریت نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی دامپزشکی استان کرمانشاه با صدور حکمی منصوب و معرفی شد.


سرپرست اداره مدیریت نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی دامپزشکی کرمانشاه منصوب شد
به گزارش فرتاک نیوز،

در مراسم تکریم و معارفه که با حضور کارکنان اداره کل  دامپزشکی استان و در محل سالن جلسات این اداره کل تشکیل شد ضمن تقدیر از دکتر مهدی ظفری پور، با صدور حکمی از سوی دکتر امید حاج محمدی مدیرکل دامپزشکی استان، دکتر «رامین سیمیعیان صحنه» به عنوان سرپرست جدید اداره مدیریت نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی این اداره کل معرفی شد.

photo_2020-07-06_14-14-30

در این مراسم حاج محمدی گفت: دامپزشکی متولی بهداشت بوده و نظارت های آن با سلامت شهروندان ارتباط مستقیم دارد، لذا،  خدمت صادقانه به مردم توسط مسئولین، اندوخته گرانبهایی است که آرامش خاطر را به همراه خواهد داشت. وی افزود: باید در حیطه وظیفه و مسئولیت واگذار شده در دامپزشکی بر حسب وظیفه اخلاقی، عرفی، شرعی و وجدانی با تمام قوا به بهره برداران خدمات بهداشتی ارائه نماییم.

در بخشی از متن این انتصاب آمده است:

با سلام و صلوات بر محمد (ص) و آل محمد

نظر به دانش، تجربه و تخصص جنابعالی، به موجب این ابلاغ به عنوان «سرپرست اداره مدیریت نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی» اداره کل دامپزشکی استان تعیین و منصوب می شوید.

امید است با اتکال به خداوند متعال و بهره گیری از توان نیروهای متخصص و متعهد و برنامه ریزی اصولی و هماهنگی با مجموعه ادارات در انجام وظایف محوله در نیل به اهداف عالیه سازمان دامپزشکی گامهای موثری برداشته شود.

 

شایان ذکر است در آیین تودیع و معارفه از زحمات و خدمات ارزنده دکتر ظفری پور با اهدا لوح سپاس تقدیر و تشکر به عمل آمد.

گفتنی است، دکتر مهدی ظفری پور ریاست اداره مدیریت نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی دامپزشکی استان را به مدت شش سال بر عهده داشته است. همچنین دکتر سیمیعیان پیش از این ریاست اداره دامپزشکی شهرستان روانسر را به مدت 15 بر عهده داشت، ریاست اداره طرح و برنامه اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه و ریاست ادارات دامپزشکی شهرستان های کنگاور و صحنه از جمله دیگر سوابق سمیعیان می باشند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۹۰۹۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان