//
کدخبر: ۲۶۵۸۸۸ //

نماز جمعه این هفته در ۸۰۰ نقطه کشور برگزار می‌شود

معاون سازماندهی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور گفت: نماز جمعه هفته جاری در ۸۰۰ نقطه کشور اقامه خواهد شد.

نماز جمعه این هفته در 800 نقطه کشور برگزار می‌شود
به گزارش فرتاک نیوز،

حجت‌الاسلام‌والمسلمین «علی نوری» در مراسم معارفه رییس جدید شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه ایلام، اظهار کرد: نماز جمعه تا هفته گذشته در ۵۷۸ شهر کشور اقامه می‌شد و از هفته جاری در  ۸۰۰ شهر و از ششم تیرماه نیز با ظرفیت کامل به غیر از شهرهای قرمز اقامه خواهد شد.

وی با بیان اینکه برای برپایی نماز جمعه در این مناطق تمهیدات بهداشتی لازم اندیشیده شده است، گفت: اکنون ٩٠٠  امام جمعه در ٩٠٠ پایگاه برگزاری نماز جمعه در سراسر کشور فعالیت دارند.

معاون سازماندهی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور تصریح کرد: پس از شیوع کرونا شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور از اولین نهادهایی بود که با نهاد سلامت کشور همراهی کرد و با صدور بیانیه و اطلاعیه‌های مختلف و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در راستای کنترل کرونا اقدام‌های لازم را انجام داد و این افتخاری برای این نهاد دینی است.

نوری با بیان اینکه ائمه جمعه با رویکرد جدید برنامه‌های پیش روی خود را تدارک دیده‌اند و با هدف ارتقای عملکرد در حال حرکت و فعالیت هستند، گفت: فعالیت تشکیلاتی از تاکیدهای شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور است که در این زمینه تشکیل قرارگاه‌های ملی، استانی و شهرستانی در دستور کار قرار دارد.

در این آیین با قدردانی از خدمات نصرت‌الله یگانه رئیس قبلی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان ایلام، حجت‌الاسلام محمدصادق پیمایی به عنوان رییس جدید این شورا معرفی شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۵۸۸۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان