//
کدخبر: ۲۶۴۹۴۹ //

رئیس جدید بیمارستان حضرت ابوالفضل العباس(ع) کرمانشاه معرفی شد

مراسم تکریم و معارفه رئیس بیمارستان منطقه ای حضرت ابوالفضل العباس (ع) برگزار و با تقدیر از زحمات سرهنگ "رسول قانع پور" رئیس سابق، سرهنگ " مصطفی نظامی" به عنوان رئیس جدید این بیمارستان معرفی شد.

رئیس جدید بیمارستان حضرت ابوالفضل العباس(ع) کرمانشاه معرفی شد
به گزارش فرتاک نیوز،

در این مراسم، سردار "محمدرضا حسینی" معاون بهداد ناجا، سردار "علی اکبر جاویدان" فرمانده انتظامی استان، حجت الاسلام "سید ابراهیم حسینی" رئیس عقیدتی سیاسی، سرهنگ "رضا امانی" معاون هماهنگ کننده، سرهنگ حیدریان رئیس حفاظت و جمعی دیگر از مسئولان در سالن اجتماعات بیمارستان حضرت ابوالفضل العباس (ع) برگزار شد.

در این مراسم با تقدیر از تلاش های سرهنگ دکتر قانع پور، سرهنگ دکتر نظامی به عنوان رئیس جدید بیمارستان معرفی شد.

دکتر نظامی پیش از این ریاست بیمارستان انتظامی شهر اهواز را برعهده داشته است.

حافظان سلامت مردم شایسته بهترین تقدیرها هستند.

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه در این مراسم، حافظان سلامت مردم در بیمارستان ها و مراکز درمانی را شایسته بهترین تقدیرها دانست و گفت: آنها در این ایام که شاهد شیوع کرونا هستیم از جان مایه می گذارند.

حجت الاسلام "سید ابراهیم حسینی" با بیان اینکه امنیت، عدالت و رفاه و آسایش سه نیاز ضروری بشر در طول حیاتش است، گفت: تامین نخستین نیاز بشر برعهده پلیس قرار داده شده است، نیازی که اگر تامین شود نیازهای بعدی نیز تامین خواهد شد.

وی با بیان اینکه خوشبختانه امروز شاهد امنیت خوبی در کشور هستیم، افزود: این امنیت مرهون جانفشانی نیروهای پلیس است که بخشی از آن توسط کارکنان مجموعه انتظامی در بیمارستان ها و پس از شیوع کرونا در سنگر بهداشت و درمان تامین شده است.

رئیس عقیدتی سیاسی انتظامی استان کرمانشاه گفت: حضرت امام رضا (ع) می فرمایند کسانی که در دنیا به تامین امنیت مردم می پردازند روز قیامت در امنیت خواهند بود.

حجت الاسلام حسینی در پایان از تلاش های مجاهدانه رئیس سابق و کارکنان بیمارستان حضرت ابوالفضل العباس (ع) قدردانی و ابراز امیدواری کرد تا رئیس جدید نیز بتواند خدمات گسترده تری را به کارکنان انتظامی و عموم مردم ارائه کند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۴۹۴۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان