//
کدخبر: ۲۳۱۳۶۹ //

تهران| شهردار جدید پرند معارفه شد

آیین معارفه علیرضا عرب شهردار پرند با حضور معاون استاندار تهران، فرماندار شهرستان رباط کریم، امام جمعه شهر پرند و اعضای شورای شهر پرند و رباط کریم برگزار شد.

تهران| شهردار جدید پرند معارفه شد
به گزارش فرتاک نیوز،

 آیین معارفه علیرضا عرب شهردار پرند با حضور معاون استاندار تهران، فرماندار شهرستان رباط کریم، امام جمعه شهر پرند و اعضای شورای شهر پرند و رباط کریم برگزار شد.

فریبا مرادپور رئیس شورای شهر جدید پرند در این مراسم اظهار داشت: انتصاب علیرضا عرب به عنوان شهردار جدید شهر پرند را به فال نیک می گیرم و امیدوارم تا پایان دوره شورای شهر این آخرین معارفه ما برای این منصب باشد.

وی با اشاره به زحمات روح الله حسنی سرپرست شهرداری پرند در دوره 3 ماهه افزود: امیدوارم با همدلی بین شهرداری و شورای شهر بتوانیم خدمتگزار مردم باشیم.

تاکید امام جمعه شهر پرند بر تکمیل پروژه دریاچه مصنوعی پرند

در ادامه نیز حجت الاسلام والمسلمین پاشاکی امام جمعه پرند با اشاره به ضرورت حمایت از شهردار برای پیشبرد پروژه های عمرانی تصریح کرد: متأسفانه شهر پرند دچار تحولاتی شده است که امیدواریم با همت شهردار جدید پروژه های مهم از جمله دریاچه مصنوعی پرند که از پروژه های مغفول مانده این شهر است سرانجام پذیرد.

وی سپس با اشاره به عدم کسب درآمد از طریق ارزش افزوده افزود: در این صورت وضع شهرداری ها نسبت به گذشته وخیم تر می شود بنابراین جذب سرمایه گزار باید در اولویت شهرداری باشد.

امام جمعه پرند همچنین بیان کرد: شورای شهر و شهرداری با همدلی باید در جذب سرمایه گزار خارجی و داخلی تلاش کنند همچنین شورای شهر باید مشارکت کاملی با شهردار داشته باشند.

حذف تصدی گری و حمایت از بخش خصوصی باید از برنامه های مهم شهردار پرند باشد

همچنین علیرضا طاهری نسب مدیر کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری تهران با بیان اینکه ایجاد پروژه های محرک توسعه از خواسته های مجموعه دفتر شهری است گفت: حذف تصدی گری و حمایت از بخش خصوصی باید از برنامه های مهم شهردار پرند باشد.

وی همچنین ادامه داد: با توجه به بافت جمعیتی شهر پرند توجه به مدیریت شهری باید در اولویت باشد تا بتوانیم تعلق خاطر و هویت شهری را در بین شهروندان تقویت کنیم.

مدیر کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری تهران شهرداری را به عنوان پیشانی خدمت گذاری در هر شهر عنوان کرد و افزود: بهره مندی از تکنیک و هوشمندسازی شهر که موجب افزایش سلامت اداری برای شهر می شود را از شهردار جدید انتظار داریم همچنین ریسک پذیری و انتقادپذیری یکی از شاخصه های مهم مدیر شهری است که آقای عرب باید جزو برنامه های خود قرار دهند.

مردم سالاری و تمکین به قانون سرلوحه شهردار پرند قرار گیرد

همچنین سید مهدی ساداتی فرماندار شهرستان رباط کریم نیز ضمن تبریک به علیرضا عرب شهردار پرند با تاکید بر مردم داری در امورات شهرداری خطاب به شهردار پرند عنوان کرد: مردم داری و مردم سالاری را سرلوحه کارهای خود قرار دهید چرا که خدمتگزاری وظیفه همه مسئولان است.
وی هم چنین با بیان اینکه تمکین به قانون و مقررات باید نصب العین برنامه ها و پروژه های شهری قرار گیرد گفت: تزریق امید در بین شهروندان از الزام همه مسئولان و دستگاه های در سطح شهرستان رباط کریم و شهر پرند است.

فرماندار شهرستان رباط کریم تصریح کرد: امیدبخشی، روند زندگی و سازندگی را در بین مردم و توسط آن ها در شهر تقویت می کند از این رو با پاسخگویی به مردم شادی، آرامش و آسایش را برای شهروندان به ارمغان بیاورید.

ساداتی در پایان با اشاره به فعالیت در مقوله زیباسازی شهر خاطرنشان کرد: با جدیت و ممارست، زیر ساخت های موجود در حوزه زیباسازی شهری را مد نظر قرار دهید و بدانید در این خصوص از حیث تامین مالی از سمت دولت حمایت خواهید شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۳۱۳۶۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان