//
کدخبر: ۲۱۳۶۸۷ //

پرونده تغییر فرمانداران استان بوشهر بسته شد

استاندار بوشهر با اشاره به تغییر سه فرماندار شهرستان‌های استان با انتصاب فرمانداران جدید گناوه، کنگان و دشتستان پرونده تغییر فرمانداران استان بوشهر بسته شد.

پرونده تغییر فرمانداران استان بوشهر بسته شد
به گزارش فرتاک نیوز،

عبدالکریم گراوند عصر امروز در مراسم تکریم و معارفه فرمانداران کنگان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس به بازگشایی مدارس اشاره کرد و اظهار داشت: برای ایجاد فضایی با نشاط در سال تحصیلی جدید همکاری مسئولان دستگاه‌های اجرایی با آموزش و پرورش در بازگشایی مدارس ضروری است.

 وی، یکی از رسالت‌های مهم فرمانداران برگزاری انتخابات در شهرستان‌ها دانست و تاکید کرد: وزارت کشور در برگزاری انتخابات رسالت و وظیفه سنگینی بر عهده دارد که در این راستا فرمانداران نقش مهم و تاثیرگذاری در این عرصه دارند.

استاندار بوشهر از برگزاری  جلسه آموزشی فرمانداران در زمینه انتخابات خبر داد و تصریح کرد: همه فرمانداران استان بوشهر در جلسه آموزشی تخصصی در عرصه انتخابات به مشهد مقدس اعزام می‌شوند.

گراوند فلسفه مسئولیت در نظام جمهوری اسلامی را خدمتگذاری دانست و خاطر نشان کرد: همانگونه که امام راحل تاکید داشتند که به من بگویند خدمتگذار بهتر است تا رهبر، این مهم نشان دهنده این است که همه باید در خدمت رسانی به جامعه و مردم از هیچ کوششی فروگذاری نکنند.

وی، با تاکید بر تقویت اتحاد و همدلی در جامعه و شهرستان‌ها تصریح کرد: تنها راه موفقیت در همه عرصه‌ها وحدت، همدلی و انسجام مسئولان، روحانیون، مردم و آحاد مختلف جامعه است که خوشبختانه این مهم در همه شهرستان‌های استان بوشهر متبلور است.

استاندار بوشهر بزرگترین سرمایه مسئولان را خدمت صادقانه به مردم دانست و تاکید کرد: تحقق مطالبات مردم باید در سرلوحه برنامه مسئولان و فرمانداران قرار بگیرد چراکه فلسفه تشکیل حکومت اسلامی خدمتگذاری به مردم و توجه به درخواست‌های آنان است.

گراوند با اشاره به جنگ تحمیلی اقتصادی دشمن علیه نظام اسلامی بیان کرد: در این شرایط باید همه آحاد جامعه با همدلی و اتحاد در رفع مشکلات جامعه در حوزه‌های گوناگون به خصوص در عرصه معیشتی و اشتغال‌زایی تلاش کنند.

وی با بیان اینکه امروز سه فرماندار در استان بوشهر تغییر کرد گفت: سه فرماندار شهرستان‌های گناوه، کنگان و دشتستان امروز معرفی و امسال  پرونده تغییر فرمانداران استان بوشهر بسته شد.

استاندار بوشهر ضمن قدردانی از خدمات فتح‌اله نوروزی فرماندار سابق کنگان، سیدعلی پاک‌نژاد را به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان کنگان معرفی کرد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۱۳۶۸۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان