//
کدخبر: ۲۵۲۴۱۳ //
معاون اقتصادی استانداری البرز مطرح کرد؛

تعطیلی اصناف غیرضروری در البرز/ فعالیت مراکز فروش موادغذایی

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز از تعطیلی اصناف غیرضروری در استان خبر داد و گفت: تنها مراکز فروش مواد غذایی فعال است.

تعطیلی اصناف غیرضروری در البرز/ فعالیت مراکز فروش موادغذایی
به گزارش فرتاک نیوز،

جهانگیر شاهمرادی ظهر امروز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: به حداقل رساندن تجمعات با هدف صفر کردن هرگونه حضوری در سطح شهر از جمله اهدافی است که در دو پویش خودجوش اصناف البرز در دستور کار قرار گرفته است.

وی افزود: یکی از راه‌های پیشگیری از ابتلاء به بیماری کرونا رعایت بهداشت و پرهیز از هرگونه حضور در سطح شهر از جمله مراکز تجاری و بازارها است که باید بیش از پیش مورد توجه شهروندان قرار گیرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز با اشاره به شرایط مناسب استان در مقابله با این بیماری، گفت: خوشبختانه با همکاری همه مسئولان استان به ویژه تلاش شبانه روزی دانشگاه علوم پزشکی که با بسیج نیروها و امکانات خود گامی بسیار مهم در کنترل شرایط موجود برداشته اند، وضعیت استان البرز در مقایسه با سایر استان‌های کشور مناسب است که امید می‌رود با توجه شهروندان تا تحقق کامل شعار «در خانه بمانیم؛ سالم بمانیم» شاهد ریشه کنی این بیماری منحوس باشیم.

شاهمرادی گفت: تعطیلی اصناف غیرضروری از جمله مصوباتی است که برای کنترل و پیشگیری از ابتلای مردم به کرونا در دستور کار قرار گرفت در این راستا تنها مراکز فروش مواد غذایی ضروری استان فعال است که این مراکز نیز باید با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی مسئولان را تا ریشه کنی کامل استان از کرونا یاری دهند.

وی تاکید کرد: بر اساس تدابیر اندیشیده شده از سوی مدیریت استان باید با همکاری شهروندان بتوانیم با استفاده مناسب از دوره گذار نهفتگی ویروس در تعطیلی ایام نوروز برای قطع زنجیره انتقال کرونا اقدام کنیم. بنابراین تعطیلی مراکز صنفی از جمله تدابیری است که باید با همکاری و همراهی اصناف مدنظر قرار گیرد تا بیش از این شهروندان با خسارت جانی و مالی مواجه نشوند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز گفت: اگر همکاری لازم از سوی مردم و اصناف در این زمینه صورت نگیرد مجبور خواهیم بود به منظور حفظ سلامت شهروندان اقدامات سخت‌تری را در سطح استان اجرایی کنیم.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۵۲۴۱۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان