//
کدخبر: ۲۴۶۱۹۲ //

مشکل کمبود مواد ضدعفونی کننده تا چند روز آینده در البرز برطرف می‌شود

معاون استاندار البرز از لغو برگزاری نمایشگاه‌های فروش بهاره این استان خبر داد و گفت: مشکل کمبود مواد ضدعفونی کننده تا چند روز آینده در البرز برطرف می‌شود

 مشکل کمبود مواد ضدعفونی کننده تا چند روز آینده در البرز برطرف می‌شود
به گزارش فرتاک نیوز،

 جهانگیر شاهمرادی در جلسه شورای مدیریت بحران استان البرز که عصر امروز برگزار شد، اظهار داشت: وزارت صمت در تمامی استان‌ها اختیار برگزاری نمایشگاه‌های بهاره را با توجه به شرایط هر استان به استانداران سراسر کشور واگذار کرد.

وی افزود: به دستور استاندار البرز برگزاری هرگونه نمایشگاهی که به محل تجمع افراد منجر شده و سبب شیوع بیماری شود، منتفی است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز با بیان اینکه با توجه به اخطار وزارت بهداشت هرگونه تجمع انسانی ممکن است سبب اشاعه و گسترش کرونا ویروس شود، بیان کرد: مدیران و مسئولان و آحاد مختلف مردم باید از هرگونه نشست یا برنامه‌ای که منجر به تجمع انسانی شود، خودداری کنند تا ضمن رعایت موارد بهداشتی بتوانیم با بسیج تمامی امکانات اقدامات لازم را به منظور جلوگیری از توسعه و گسترش این بیماری انجام دهیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز  ضمن تقدیر از حس انسان دوستانه برخی واحدهای تولیدی استان البرز گفت: از دیگر نکاتی که در شورای مدیریت بحران استان البرز از سوی استاندار  مورد توجه و تاکید قرار گرفت، استفاده از ظرفیت واحدهای تولیدی البرز برای تولید مواد ضدعفونی کننده بود که خوشبختانه با اعلام آمادگی برخی واحدها مواجه شد.

شاهمرادی تاکید کرد: بر اساس برنامه ریزی‌های صورت گرفته و هماهنگی با صاحبان واحدهای تولیدی، تولید برخی کالای غیرضروری متوقف شده و از ظرفیت آن خطوط جهت تولید مواد ضدعفونی کننده استفاده می‌شود.

وی با اشاره به ظرفیتهای تولیدی استان البرز گفت: با همکاری صاحبان برخی واحدهای تولیدی استان ظرف چند روز آینده مشکل کمبود مواد ضدعفونی کننده در البرز برطرف می‌شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۴۶۱۹۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان