//
کدخبر: ۲۵۲۰۶۹ //

اوقاف با تمام ظرفیت پای کار جهش تولید است/توزیع ۷ هزار بسته اقلام بهداشتی در بقاع متبرکه و مناطق محروم کرمانشاه

مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان کرمانشاه گفت: اداره کل اوقاف کرمانشاه از تمام‌ظرفیت وتوانمند های خود در راستای تحقق شعار سال ۹۹ برای جهش تولید داخلی استفاده خواهد کرد.

اوقاف با تمام ظرفیت پای کار جهش تولید است/توزیع ۷ هزار بسته اقلام بهداشتی در بقاع متبرکه و مناطق محروم کرمانشاه
به گزارش فرتاک نیوز،

حجت الاسلام محمد صالحی مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان کرمانشاه همزمان با فرارسیدن سال جدید در گفتگویی اختصاصی گفت: سال ۱۳۹۹ را در حالی آغاز می کنیم که شیوع بیماری کرونا کشور را درگیر خود کرده؛ ویروسی که سلامت جسم و روح ما را از یکماه پیش تهدید می کند.

صالحی افزود: سال ۹۸ سالی سرشار از حوادث تلخ و ناگوار بود که آن را با تلخی بحران کرونا به پایان رساندیم، اما اینکه سال ۹۹ با شهادت باب الحوائج؛ حضرت موسی ابن جعفر علیه السّلام آغاز می شود، بعید نیست که حکمتی باشد از سوی خداوند که سال خود را با توسّل به این امام همام آغاز کنیم تا ان شاالله باب خیری باشد برای سال پیش رو.

وی در ادامه سال ۹۸ را سالی مملو از شیرینی خدمت برای مجموعه اوقاف استان دانست و تصریح کرد: کارکنان خدوم اداره کل اوقاف و امورخیریه استان کرمانشاه در سالی که گذشت اقدامات جهادی ارزشمندی در ‌زمینه های مختلف به پشتوانه ظرفیت موقوفات و بقاع متبرکه انجام دادند، در ابتدای سال که سیل ویرانگر برخی استان های کشور را دربر گرفت، امدادرسانی به مردم سیل زده استان های لرستان و کرمانشاه سرلوحه برنامه های این اداره کل قرار گرفت.

مدیرکل اوقاف استان کرمانشاه ادامه داد: پچبرگزاری باشکوه برنامه های قرآنی و فرهنگی در مناسبت های مختلف از دیگر اقدامات این اداره کل طی سال گذشته بود.

وی از برپایی چهار موکب خدمات رسانی به زائرین اباعبدالله الحسین علیه السلام به عنوان برگ زرین خدمات اوقاف استان در سال ۹۸ یاد کرد و اظهار داشت: برپایی مواکب اربعین حسینی (ع)، خدمات رسانی در حوزه های فرهنگی، اجتماعی، آموزشی، دارو و درمان همگی تنها گوشه ای از اقدامات این اداره کل در راستای اجرای نیات واقفین خیراندیش بوده است.

حجت الاسلام صالحی نقطه عطف اقدامات اوقاف کرمانشاه در سال گذشته را مبارزه با پیشگیری از شیوع ویروس کرونا دانست و خاطرنشان کرد: از ابتدای بحرانی شدن وضعیت شیوع ویروس کرونا در کشور این اداره کل اقدام به توزیع بیش از ۷ هزار بسته و اقلام بهداشتی در بقاع متبرکه و خصوصا مناطق حاشیه نشین و کمتربرخودار شهر کرمانشاه کرد و عملکردی مطلوب در این حوزه از خود به یادگار گذاشت.

وی در بخش دیگری از این گفتگو به نام گذاری سال ۹۹ به عنوان "جهش تولید" اشاره کرد و گفت: نامگذاری سال ها توسط مقام معظم رهبری نوعی پیاده کردن نقشه راه از سوی معظم له است، که برهمه نهادها و دستگاه های انقلابی و دولتی و همچنین متخصّصان امر واجب است، تمام توان خود در راستای تحقق شعار سال بکار گیرند.

مدیرکل اوقاف استان افزود: بی شک سازمان اوقاف و امورخیریه و به تَبع آن اوقاف کرمانشاه نیز تمام ظرفیت و پتانسیل خود را در راستای تحقق این شعار مبارک بکار خواهد بست.

وی از جمله راه های تحقق این شعار را ورود در مسیر سرمایه گذاری موقوفات دانست و اظهار داشت: در موقوفات استان کرمانشاه پتانسیل بالقوه خوبی برای سرمایه گذاری نهفته است که ان شاءاله با تمام توان پای کار جهش خواهیم آمد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۵۲۰۶۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان