//
کدخبر: ۲۴۶۶۶۹ //

بیمارستان صحرائی برای بیماران مبتلا به کرونا در هرمزگان برپا می‌شود

رئیس ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا در استان هرمزگان گفت: از هم وطنان گرامی می‌خواهیم با توجه به شرایط موجود سفرهای خود را مدیریت و استان هرمزگان را از برنامه سفر خود به منظور حفظ سلامت مردم استان حذف کنند.

بیمارستان صحرائی برای بیماران مبتلا به کرونا در هرمزگان برپا می‌شود
به گزارش فرتاک نیوز،

 سعید ناجی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: درحال پیگیری برای افزایش ظرفیت تخت‌های بیمارستانی برای بیماران مبتلا به ویروس کرونا در استان هرمزگان هستیم و اقداماتی هم در این زمینه انجام شده است. 

وی افزود: در حال رایزنی با سپاه پاسداران هستیم تا با همکاری این نهاد یک بیمارستان صحرائی برپا شود و ظرفیت درمانی استان در زمینه کنترل کرونا ویروس افزایش یابد. 

رئیس ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا در استان هرمزگان گفت: منبع موثق اخبار و اطلاعیه‌ها و گزارشات در خصوص بیماری کرونا دانشگاه علوم پزشکی است و مردم به این هشدارها توجه داشته باشند.

ناجی گفت: ستاد مدیریت بیماری کرونا در هرمزگان تشکیل شده و مسئولان در حوزه‌های مختلف که در راس همه دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان قرار دارد اقدامات لازم در خصوص کرونا را انجام خواهند داد. 

وی تصریح کرد: به منظور کنترل بیماری کرونا در تمام محورهای مواصلاتی به استان چه ریلی، هوایی، دریایی و جاده‌ای اقدامات بهداشتی انجام می‌شود و از تمام امکانات در مبادی ورودی برای کنترل کرونا به استان استفاده خواهد شد. 

رئیس ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا در استان هرمزگان افزود: در حال حاضر هر گونه تجمع و گردهمایی در استان هرمزگان ممنوع است چرا که معتقدیم این تجمعات موجب گسترش سرعت انتشار ویروس می‌شود و نیاز است مردم استان نیز در جهت مقابله با این ویروس با ما همکاری داشته باشند. 

سعید ناجی در پایان با تاکید بر محدود شدن سفر به استان هرمزگان گفت: از هم‌وطنان خود می‌خواهیم سفرهای خود را مدیریت کنند و هرمزگان را برنامه سفر خود حذف کنند تا هم سلامت مردم استان و هم سلامت مسافران حفظ شود. 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۴۶۶۶۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان