//
کدخبر: ۲۲۹۱۹۵ //
دکتر مرادی در سومین جلسه کمیته پدافند غیر عامل دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه:

به اندازه کافی دارو و واکسن مورد نیاز تامین شده است / هیچ نگرانی در تامین داروی آنفلولانزا وجود ندارد

سومین جلسه کمیته پدافند غیر عامل دانشگاه در خصوص آنفلوآنزای فصلی (انسانی) و آنفولانزای حاد پرندگان ظهر امروز در سالن جلسات دانشگاه برگزار شد.

به اندازه کافی دارو و واکسن مورد نیاز تامین شده است / هیچ نگرانی در تامین داروی آنفلولانزا وجود ندارد
به گزارش فرتاک نیوز،

 دکتر محمود رضا مرادی رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه اظهار داشت: هرسال در زمان آغاز فصل سرما با شیوع آنفلوآنزا مواجه هستیم به طوری که در سال جاری نیز شاهد اپیدمی و بروز همه‌گیری بیشتری نسبت به سالیان گذشته هستیم.

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه افزود: باتوجه به شیوع این نوع بیماری در کشور و این استان آموزش های جدی برای تمام سطوح پزشکی و دست اندرکاران امر ارائه و علاوه بر آن، به اندازه کافی دارو و واکسن مورد نیاز تامین شده است و در حال حاضر هیچ نگرانی از تامین داروی این بیماران وجود ندارد.

photo_۲۰۱۹-۱۲-۰۴_۲۳-۴۸-۲۲

دکتر مرادی تصریح کرد: افراد در معرض خطر در برابر این ویروس آسیب پذیرترند و باید بیشتر مراقبت شوند بیماران قلبی و عروقی، مبتلایان به آسم، بیماری های کلیوی و کبدی، متابولیک "دیابت"، افراد دارای مشکلات سیستم تنفسی، افرد دچار نقض سیستم ایمنی ،زنان باردار افراد بالای ۶۵ سال و زیر ۵ سال ،بیشتر در معرض خطر ابتلا به این بیماری قرار دارند.

وی خاطر نشان کرد: اقدامات پیشگیرانه و موثری در خصوص بیماری آنفلوآنزا از سوی معاونت بهداشتی دانشگاه انجام شده است. اطلاع رسانی لازم در خصوص پیشگیری از ابتلا به آنفلوآنزا و رعایت نکات بهداشتی مورد نیاز از طریق رسانه ها ، بویژه با پخش مصاحبه ها و برنامه های مختلف در صدا و سیما انجام شده و همچنان ادامه دارد.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۲۹۱۹۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان