//
کدخبر: ۲۱۵۲۵۰ //
رییس اداره تغذیه دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه خبر داد؛

۱۵درصد افزایش نرخ غذای دانشجویی در سال جدید / منوی جدید دانشجویی با چهار تنوع غذایی

رییس اداره تغذیه دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه اظهار داشت:در سال تحصیلی جدید به منظور افزایش رضایت مندی دانشجویان،منوی غذایی دانشجویان از دو نوع غذا به چهار نوع افزایش یافته و تنوع غذایی در برنامه ی منوی جدید نیز بیشتر شده است.

۱۵درصد افزایش نرخ غذای دانشجویی در سال جدید / منوی جدید دانشجویی با چهار تنوع غذایی
به گزارش فرتاک نیوز،

بنابراین دانشجویان عزیز می توانند با آزادی عمل بیشتری،غذای مورد علاقه ی خود را رزرو نمایند.

مهسا حسین خانی، رییس اداره تغذیه دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تصریح کرد:در سال تحصیلی جدید،اداره تغذیه دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، با در نظرگرفتن تمهیدات لازم و به کارگیری کادری مجرب،تمامی تلاش خود را در جهت بهبود هر چه بیشتر کیفیت غذاها به کار خواهد گرفت.

وی افزود:بر اساس نامه ای که از سوی دکتر سیما السادات لاری، معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت،به تمامی روسای دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی کشور ابلاغ گردید،نرخ غذای دانشجویی برای سال تحصیلی جدید(98-99)، تنها با 15 درصد افزایش،از اول مهرماه اجرایی خواهد شد.

بر اساس این ابلاغیه قیمت هر پرس صبحانه 800 تومان،نهار 1550 تومان،شام 1550 تومان و غذای نیم پرس 700 تومان می باشد.

حسین خانی ادامه داد:در رابطه با کنار غذایی ها نیز سعی شده دورچین ها و کنار غذایی هایی متنوع و متناسب با نوع غذا در هر وعده غذایی،در اختیار دانشجویان ارجمند قرار داده شود.

رییس اداره تغذیه دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در ادامه خاطرنشان کرد:سلف کلیه ی دانشکده ها و مراکز خوابگاهی نیز از اول مهرماه آماده پذیرایی از دانشجویان خواهد بود.

این در حالیست که سلف سرویس مرکزی و خوابگاه طالقانی نیز بدون وقفه در سراسر نیمسال تابستان فعال بوده اند.هم چنین امکان رزرو غذای دانشجویان از شنبه 23 شهریورماه 98 همزمان با آغاز نیمسال تحصیلی جدید فراهم شده است.

وی در ادامه به نحوه ی رزرو غذا برای دانشجویان جدیدالورود پرداخت و خاطرنشان کرد :کلیه ی مراحل رزرو و افزایش اعتبار به صورت اینترنتی بوده و دانشجویان جدیدالورود بایستی با استفاده از لینک اتوماسیون تغذیه به آدرس http://rfood.kums.ac.ir وارد سامانه تغذیه شده و با وارد کردن نام کاربری(شماره دانشجویی)و رمز ورود(کدملی)به فیلد کاربری خود جهت رزرو غذا دسترسی پیدا نمایند.

حسین خانی در پایان خاطرنشان کرد:اداره تغذیه موظف است برای تمامی دانشجویان جدیدالورود کارت تغذیه صادر نماید.هم چنین لازم به ذکر است که رزرو و تحویل غذا تنها با کارت تغذیه امکان پذیر خواهد بود

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۱۵۲۵۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان