//
کدخبر: ۲۱۵۲۵۱ //
رییس اداره امور خوابگاهها دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه:

پوشش تمام تقاضاهای اسکان دانشجویان دختر در خوابگاه های ملکی

رییس اداره ی امور خوابگاه های دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از اسکان و پذیرش تمامی دانشجویان دختر اعم از پردیس،مازاد و شهریه پرداز با توجه به تغییر چینش در برنامه ی خوابگاه های دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه ،خبر داد.

پوشش تمام تقاضاهای اسکان دانشجویان دختر در خوابگاه های ملکی
به گزارش فرتاک نیوز،

منصور پاشایی، رییس اداره ی امور خوابگاه های دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، تصریح کرد:در زمینه ی اسکان دانشجویان دختر در خوابگاه های ملکی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، تمامی تقاضاها را پوشش داده ایم و خوشبختانه مشکلی از این بابت وجود ندارد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد:در زمینه ی اسکان دانشجویان پسر نیز دو مجموعه خوابگاه بوستان برادران و شهید الوانی آماده ی پذیرش از این دانشجویان خواهد بود، که خوابگاه شهید الوانی مختص دانشجویان تحصیلات تکمیلی و خوابگاه بوستان برادران آماده ی پذیرش دانشجویان مقاطع کارشناسی و دکتری عمومی می باشد.

پاشایی افزود:خوابگاه های طالقانی،مفتح ۳۷،۳۸ و۴۸ وخوابگاه بوستان خواهران نیز مجموعه خوابگاه های ملکی بوده که در زمینه ی اسکان خواهران آماده ی پذیرش از این دانشجویان می باشد.

وی ادامه داد:هم چنین طبق تفاهم نامه ی ما با یکی از خوابگاه های خودگران، این خوابگاه ها مختص دانشجویان بین الملل بوده و دانشجویان بین الملل می توانند برای اسکان در این خوابگاه ها که مورد تایید و زیر نظر دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه نیز می باشد،اقدام نمایند.

پاشایی به اقدامات انجام گرفته در خصوص تجهیز و آماده سازی خوابگاه های دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه پرداخت و ادامه داد: فعالیت های گسترده ای در این زمینه صورت گرفته که تجهیز خوابگاه های بوستان خواهران، بوستان برادران و مفتح ۴۸ صورت گرفته که تجهیز تمامی این خوابگاه ها به تخت های جدید،نقاشی دیوار راهروها،تعویض درب های سرویس های بهداشتی، تعمیر پنجره های دو جداره،نظافت تمامی اتاق ها و شستشوی تمامی فرش ها و پرده ها از اقدامات انجام گرفته در این زمینه بوده و تمامی خوابگاه ها آماده ی ورود دانشجویان در سال تحصیلی جدید می باشند.

وی اظهار داشت:در تمامی خوابگاه های دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، نیازهای فرهنگی و رفاهی دانشجویان پیش بینی شده و امکاناتی از قبیل نمازخانه، سالن مطالعه، اتاق آی تی، اتاق مشاوره و و نهاد رهبری،بوفه،سالن ورزشی، پارکینگ و محوطه ی اختصاصی و... از جمله امکاناتی است که در اختیار دانشجویان گرامی قرار خواهد گرفت.هم چنین با اقدامات انجام شده، خوابگاه طالقانی مجهز به حصارکشی شده و دانشجویان این خوابگاه می توانند از این محوطه ی جدید استفاده نمایند.

پاشایی در ادامه به فرآیند اسکان دانشجویان جدیدالورود پرداخت و افزود:از روز شنبه ۳۰ شهریورماه ۹۸ ارائه ی خدمات رفاهی و اسکان دانشجویان جدیدالورود آغاز شده و در صورت مراجعه به موقع، اسکان تمامی دانشجویان گرامی تا روز چهارشنبه،۳ مهرماه ۹۸ و قبل از آغاز سال تحصیلی جدید، به اتمام خواهد رسید.

وی ادامه داد:جهت تسهیل در فرآیند اسکان دانشجویان جدیدالورود، ثبت نام این دانشجویان در دو مرحله انجام خواهد شد هم چنین در وب سایت رسمی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه،فرم ها و مدارک لازم جهت ثبت نام برای ارائه ی خوابگاه ها قرار داده شده و دانشجویان با تهیه ی این مدارک و پس از انجام امور مربوط به ثبت نام می توانند با مراجعه به اداره ی امور خوابگاه دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه برای تهیه ی خوابگاه اقدام نمایند.

پاشایی در پایان خاطر نشان کرد:خوشبختانه اسکان تمامی دانشجویان در ورودی های سال های گذشته نیز به صورت کامل انجام گرفته و امر اسکان این دانشجویان به صورت کامل به اتمام رسیده است.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۱۵۲۵۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان