//
کدخبر: ۲۲۸۲۵۲ //
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه:

اصناف همواره پشتیبان نظام و انقلاب هستند

جلسه هماهنگی اتحادیه‌های صنفی صبح امروز شنبه 9 آذرماه سال جاری با حضور مهندس دارابی رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه، رنجبر فرماندار کرمانشاه، جودکی مدیرکل تعزیرات حکومتی استان، رضا سلیم ساسانی رییس اتاق اصناف کرمانشاه و جمع کثیری از روسای اتحادیه‌های صنفی شهرستان کرمانشاه در سالن جلسات این سازمان برگزار شد.

اصناف همواره پشتیبان نظام و انقلاب هستند
به گزارش فرتاک نیوز،

مهندس  محسن دارابی رییس سازمان صنعت، معادن و تجارت استان کرمانشاه؛ در جلسه مدیران اتحادیه‌های صنفی گفت: جامعه اصناف در طول دوران انقلاب ثابت کرده‌اند که همواره در کنار مردم هستند.

رییس سازمان صمت استان کرمانشاه در ادامه افزود: نباید تحت هیچ شرایطی به بهانه افزایش قیمت بنزین، اجناس و یا کالایی افزایش قیمت داشته باشد.

مهندس دارابی در ادامه یادآور شد: اتحادیه‌ها بازوان رشید سازمان صنعت، معدن و تجارت هستند و باید به‌طور خودجوش بر صنوف مورد نظر نظارت داشته باشند.

فرماندار کرمانشاه نیز در این جلسه بابیان نقش اصناف در دوران دفاع مقدس افزود: تلاش همه ما این است که بازار ثبات و آرامش خود را حفظ کند و قائل به اعمال زور و جبری برای کنترل قیمت‌ها نیستیم.

جودکی مدیرکل تعزیرات حکومتی نیز طی سخنانی امنیت را مهم‌ترین مؤلفه برای ادامه حیات کار بازاریان و اصناف توصیف کرد و افزود: تنها در سایه امنیت و آرامش است که بازاریان می‌توانند به کسب‌وکار خود بپردازند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۲۸۲۵۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان