//
کدخبر: ۲۲۳۸۶۳ //
توسط معاون امور صنعتی و تجاری سازمان پدافند غیرعامل کشور صورت گرفت؛

بازدید از کارخانه سیمان سامان

معاون امور صنعتی و تجاری سازمان پدافند غیرعامل کشور و جمعی از کارشناسان حوزه پدافند غیر عامل کشور از کارخانه سیمان سامان بازدید کردند.

بازدید از کارخانه سیمان سامان
به گزارش فرتاک نیوز،

در این بازید که با حضور مهندس محسن دارابی رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه، مهندس غلامرضا جلالی؛ معاون امور صنعتی و تجاری سازمان پدافند غیرعامل کشور و جمعی از کارشناسان حوزه پدافند غیر عامل کشور برگزار شد، از خطوط تولید، واحد بسته بندی، ماشین آلات و نیز بخش معدن این واحد صنعتی بازدید به عمل آمد.

مهندس جلالی معاون امور صنعتی و تجاری سازمان پدافند غیرعامل کشور در این بازدید اظهار داشت : این واحد تولیدی در بیشتر حوزه های سخت افزاری و نرم افزاری از توان داخلی استفاده کرده بنابراین تهدیداتی در این زمینه وجود ندارد.

معاون امور صنعتی و تجاری سازمان پدافند غیر عامل کشور تاکید کرد: سیمان سامان باید در زمینهR &D  نیز فعالیت های زیادی داشته باشد تا این سرمایه گذاری که در سایه مدیریت خوبی ایجاد شده به نتیجه مطلوب برسد.

وی در ادامه افزود: این واحد تولیدی باید در زمینه توسعه سخت‌افزاری و نرم‌افزاری بهره گیرد تا بتواند واحدهای زیرمجموعه را نیز راه اندازی کند.

مهندس جلالی در پایان افزود: با توجه به تعدد کارخانجات سیمان در کشور تهدیدات جدی در این زمینه نداریم به خصوص در این واحد تولیدی اقدامات خوبی در این خصوص انجام شده بنابراین مشکلی نخواهیم داشت.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۲۳۸۶۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان