//
کدخبر: ۲۱۹۴۲۰ //
رییس سازمان صنعت ،معدن و تجارت استان کرمانشاه؛

اگر کمک های استاندارکرمانشاه نبود، نمی توانستیم در حوزه صنعت و معدن به تکالیف خود عمل کنیم

مراسم کلنگ زنی ۵پروژه با حضور وزیر صمت،استاندار کرمانشاه، معاون اقتصادی استانداری و مسئولین ادارات استانی در شهرستان سنقر و کلیایی برگزار شد.

 اگر کمک های استاندارکرمانشاه نبود، نمی توانستیم در حوزه صنعت و معدن به تکالیف خود عمل کنیم
به گزارش فرتاک نیوز،

محسن دارابی رییس سازمان صمت استان کرمانشاه، در مراسم کلنگ زنی ۵پروژه که با حضور وزیر صمت،استاندار کرمانشاه، معاون اقتصادی استانداری و مسئولین ادارات استانی در شهرستان سنقر و کلیایی برگزار شد، اظهار داشت: امروز  مراسم کلنگ زنی ۵ پروژه شامل طرح های کنسانتره آهن (از سنگ هماتیت کم عیار)با ظرفیت 15000 تن و اشتغال 50 نفر،کنسانتره منگنز باظرفیت 5000 تن و اشتغال 25 نفر، سولفات منگنز با ظرفیت 1700 تن و اشتغال 25 نفر، انواع داروهایی با منشاء گیاهی و با ظرفیت ۱۵میلیون عدد و اشتغال 30 نفرو نوار و لوله آبیاری از پلی اتیلن با ظرفیت 2100 تن و اشتغال 52 نفر در شهرستان سنقر و کلیایی با حضور وزیر صمت،استاندار کرمانشاه معاونت اقتصادی استانداری، و هیأت همراه برگزار شد.

photo_2019-10-12_20-04-19

وی افزود: اگر کمک های  مهندس بازوند استاندار پرتلاش کرمانشاه نبود نمیتوانستیم در حوزه صنعت و معدن به تکالیف خود عمل کنیم.

مهندس دارابی افزود: از سال ۹۳مجموعا ۵پهنه در حوزه معدن مورد مطالعه قرار گرفت که توانستیم این حوزه ها را آزاد سازی کنیم و پهنه سنقر را هم در آذر ماه آزاد خواهیم کرد.

وی تصریح کرد: ۵پروژه که امروز عملیات اجرایی آن را آغاز کردیم با سرمایه گذاری ۹۰میلیارد و ایجاد ۱۸۲ فرصت شغلی به برکت آزاد سازی پهنه هرسین شکل گرفت.

خبرنگار:طیبه دولت آبادی

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۱۹۴۲۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان