//
کدخبر: ۲۰۶۸۸۶ //

سفر یک روزه معاون امور صنایع وزارت صمت به استان کرمانشاه

دکتر فرشاد مقیمی؛ معاون امور صنایع وزارت صمت، در سفری یک روزه به استان کرمانشاه به همراه مهندس هوشنگ بازوند؛ استاندار، حسن سلیمانی؛ نماینده مردم شهرستان های هرسین، کنگاور و صحنه در مجلس شورای اسلامی، مهندس محسن دارابی؛ رییس سازمان صمت و دکتر هدایت حاتمی؛ معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه، از کارخانه کرپ ناز هرسین بازدید کردند.

سفر یک روزه  معاون امور صنایع وزارت صمت به استان کرمانشاه
به گزارش فرتاک نیوز،

گفتنی است این شرکت در سال 1375 در زمینی به مساحت 33/5 هکتار و با زیربنایی به مساحت 4/5 هکتار افتتاح شده بود که با توجه به شرایط و  مشکلات متعدد تولید، وضعیت مناسبی نداشت و در فروردین سال 98، در جهت تحقق شعار سال، یعنی رونق تولید و همچنین حمایت از کارگران این واحد تولیدی در راستای اشتغال زایی استان به خریداران جدید واگذار شد.

طرح های بازسازی و همچنین نو سازی دستگاه ها و ادوات تولیدی از عمده اقدامات این واحد به شمار می رود که با حمایت نهادهای مربوطه از جمله استانداری و سازمان صمت و... در حال انجام است.

مهندس دارابی؛ رییس سازمان صمت استان، پس از بازدید از این مجموعه گفت: با توجه به شرایط حساس حاکم و با اهتمام و حمایت استاندار سخت کوش و همچنین نماینده شهرستان، توانسته ایم این واحد را به سرمایه دار جدید واگذار و در راستای حمایت از شعار رونق تولید، احیاء کنیم.

حسن سلیمانی؛ نماینده مردم شهرستان های هرسین، کنگاور و صحنه نیز از تلاش های مهندس بازوند؛ استاندار، دکتر حاتمی؛   معاون هماهنگی امور اقتصادی و همچنین مهندس دارابی، رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت در جهت توسعه متوازن استان وتحقق شعار اقتصاد مقاومتی و زمینه سازی رشد و پیشرفت هرچه بیشتر استان،قدردانی و تشکر نمود

.

مهندس بازوند، استاندار کرمانشاه نیز از زحمات جناب آقای سلیمانی، به خاطر جدیت در کار و پی گیری های لازم در این زمینه، مکرر تشکر کرد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۰۶۸۸۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان