//
کدخبر: ۲۲۸۱۶۸ //
با حضور دکتر مصری نایب رییس مجلس شوری اسلامی؛

بررسی مشکلات واحدهای تولیدی

با حضور دکتر مصری نائب رییس مجلس شورای اسلامی جلسه ای برای بررسی مشکلات واحدهای تولیدی با بنیاد برکت برگزار شد.

بررسی مشکلات واحدهای تولیدی
به گزارش فرتاک نیوز،

جلسه بررسی مشکلات واحدهای تولیدی که با بنیاد برکت مشارکت داشته اند با حضور دکترعبدالرضا مصری؛ نایب رییس مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم شریف کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی؛ مهندس محسن دارابی رییس سازمان صمت استان کرمانشاه؛ مهندس صلاحی؛ معاون امور صنایع سازمان و تعدادی از مدیران واحدهای تولیدی و صنعتی در سالن جلسات سازمان صنعت،معدن و تجارت برگزار شد.

در این جلسه هرکدام از واحدهای تولیدی از اقدامات بنیاد برکت گله مند و از شرایط به وجود آمده برای واحد تولیدی خود معترض بودند.

دکترعبدالرضا مصری نیز در این جلسه با بیان این مطلب که اقدامات بنیاد برکت در جهت رفع مشکلات و موانع واحدهای تولیدی بوده است؛ افزود: ورود بنیاد برکت به واحدهای تولیدی با نیت کمک و مساعدت به واحدهای تولیدی که مشکلات تامین سرمایه در گردش داشته اند، بوده است، اما در بعضی از واحدهای تولیدی به نتیجه مطلوب نرسیده و باعث ناراضایتی شده است.

نایب رییس مجلس شورای اسلامی در ادامه تاکید کرد: قطعا به مشکلات واحدهای تولیدی با ارائه یک پیشنهاد رسیدگی خواهم نمود.

مهندس محسن دارابی رییس سازمان صمت استان کرمانشاه نیز در این جلسه بر ضرورت تسریع در روند احیای واحدهای تولیدی که با بنیاد برکت مشارکت داشته اند تاکید کرد و افزود: در سالی که بنا به فرمایش مقام معظم رهبری مزین به رونق تولید بوده، نباید واحد تولیدی به دلیل اختلاف مالی شرکا به تعطیلی کشانده شود و تعدادی کارگرکه مدتها در آن واحد تولیدی مشغول کار بوده و از این راه ارتزاق می کردند؛ بیکار شوند.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه در ادامه تاکید کرد: با درایت دکتر مصری این اطمینان را خواهیم داد که مشکلات طرفین حل و فصل خواهد شد.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۲۸۱۶۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان