//
کدخبر: ۲۰۹۱۰۲ //
همزمان با هفته دولت انجام گرفت؛

افتتاح دو واحد تولیدی در شهرک صنعتی کرمانشاه / خط تولید سرم سازی دانش بنیان به زودی راه اندازی می شود

همزمان با هفته دولت و با حضور دکتر حاتمی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری ،رنجبر فرماندار کرمانشاه، مهندس دارابی رییس سازمان صمت استان کرمانشاه ۲ واحد تولیدی پلاستیک سازی نوید محمدی و کیت تشخیصی ابزارسازان درمانگر افتتاح شد.

افتتاح دو واحد تولیدی در شهرک صنعتی کرمانشاه / خط تولید سرم سازی دانش بنیان به زودی راه اندازی می شود
به گزارش فرتاک نیوز،

محسن دارابی رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه اظهار داشت: همزمان با هفته دولت ۲۱پروژه با سرمایه گذاری ۳۰۰میلیارد ریال و اشتغالزایی بیش از ۲۰۰نفر افتتاح می شود.

مهندس دارابی افزود: پروژه تولید کیسه های نایلونی نوید محمدی یکی از واحدهای تولیدی مطلوب است که بدون اخذ تسهیلات بانکی با سرمایه گذاری ۲/۵ میلیارد ریال و اشتغالزایی ۱۷ نفر و تولید سالیانه ۱۵۰۰ تن انواع کیسه های نایلونی امروز افتتاح شد.

photo_۲۰۱۹-۰۸-۲۷_۱۱-۴۷-۵۷

 رییس سازمان صمت در ادامه تصریح کرد: واحد تولیدی محصولات بهداشتی ابزار سازان درمانگر هم که عمدتا محصولات بهداشتی مادران و زنان است با سرمایه گذاری شخصی به مبلغ ۳۱ میلیارد ریال و اشتغالزایی 42 نفر دومین واحد تولیدی است که امروز افتتاح شد.

وی همچنین افزود:تاکنون بیش از ۱۴ هزار کیلومتر مربع از پهنه های استان را آزاد کرده ایم و تا آذر ماه هم پهنه سنقر را آزاد می کنیم.

photo_۲۰۱۹-۰۸-۲۷_۱۱-۴۷-۳۴ (2)

 علیرضا سالکی مدیر عامل ابزار سازان درمانگر هم اظهار داشت: در این واحد با ظرفیت ۱۷ میلیون عدد در سال و اشتغالزایی ۴۲ نفر مجموعا ۱۵۱ نفر مشغول به کار هستند.

 وی از صادرات محصولات تولیدی این واحد به عراق،افغانستان و پاکستان خبر داد و افزود: در صددیم  که صادرات را به روسیه را داشته باشیم.

دکتر سالکی تصریح کرد : پیش بینی می کنیم  در ۶ماه آینده هم خط تولید بزرگترین سرم سازی و تنها سرم سازی دانش بنیان با اشتغالزایی ۱۴۴ نفر و با ظرفیت ۱۲ تا ۱۶ میلیون لیتر را راه اندازی کنیم.

خبرنگار:طیبه دولت آبادی

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۰۹۱۰۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان