//
کدخبر: ۲۰۵۰۹۲ //
رییس سازمان صمت استان کرمانشاه:

۲۹ واحد تولیدی در زمینه قطعه‌سازی در سطح استان مشغول فعالیت هستند

همگام با برنامه‌های وزارت صمت در سال جدید، حمایت از برنامه تأمین ساخت داخل در دستور کار این سازمان قرارگرفته و در این راستا جلسات متعددی با انجمن قطعه سازان و خانه صنعت و معدن برگزارشده، همچنین از ایران‌خودرو کرمانشاه فهرستی از قطعات موردنیاز این واحد تولیدی اخذ شده است.

29 واحد تولیدی در زمینه قطعه‌سازی در سطح استان مشغول فعالیت هستند
به گزارش فرتاک نیوز،

مهندس دارابی؛ رییس سازمان صمت استان کرمانشاه بابیان مطالب فوق افزود: در ابتدای سال جدید نیز استان ما شاهد برگزاری نمایشگاه رونق تولید بود که عمده آن توانمندی تولیدی واحدهای تولیدی به‌ویژه در حوزه خودروسازی بود.

رییس سازمان صمت در ادامه تأکید کرد: در استان کرمانشاه 29 واحد تولیدی درزمینه قطعه‌سازی وجود دارد که در این راستا 18 واحد تولیدی باقدرت و حداکثر توان فعالیت داشته و 11 واحد آن به‌صورت نیمه فعال مشغول فعالیت هستند.

مهندس دارابی در پایان خاطرنشان کرد: با پی گیری‌های استاندار کرمانشاه؛ رییس بانک صنعت و معدن سفری به استان داشتند و در این سفر خط اعتباری برای قطعه‌سازی در استان تعیین شد و همچنین طی این سفر مقرر شد که تأمین منابع مالی به‌صورت 60 درصد از منابع داخلی بانک صنعت و معدن و 40 درصد به‌صورت آورد متقاضی صورت پذیرد.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۰۵۰۹۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان