//
کدخبر: ۲۲۱۰۴۴ //
معاون عمرانی استاندار کرمانشاه:

برگزاری نشست ویژه برای تعیین تکلیف پروژه تقاطع روگذر اسلام آباد

معاون عمرانی استاندارکرمانشاه از تصمیم گیری نهایی پیرامون سرنوشت پروژه پل روگذر شهر اسلام‌آباد طی چند روز آینده در نشست مشترکی به ریاست ایشان و با حضور معاون و یا نماینده تام الاختیار وزارت میراث فرهنگی، اعضای شورای شهر و شهردار اسلام آباد و مدیرکل میراث فرهنگی استان خبر داد.

برگزاری نشست ویژه برای تعیین تکلیف پروژه تقاطع روگذر اسلام آباد
به گزارش فرتاک نیوز،

مهندس مهرداد سالاری معاون عمرانی استاندار کرمانشاه اظهار داشت: طی هفته‌های اخیر نظرات و مسایل مختلف و متنوعی پیرامون اجرا و یا عدم اجرای پل روگذر شهر اسلام آباد در نزدیکی تپه تاریخی چغاگاوانه در سطح رسانه ها و فضای مجازی مطرح شده است.

 وی افزود: توجه به نظرات و دغدغه‌های مردم و رسانه ها و حراست از میراث فرهنگی همیشه در اولویت کاری مدیریت ارشد استان قرار داشته و در همین راستا روز جمعه ۲۶ مهرماه همراه با مهندس بازوند استاندار کرمانشاه یک بازدید میدانی از محل پروژه در نزدیکی تپه تاریخی چغاگاوانه داشتیم و علاوه بر بررسی وضعیت پروژه، نظرات مردم را هم جویا شدیم.

معاون عمرانی استاندار کرمانشاه بیان داشت: مهندس بازوند پس از این بازدید، مسائل مطرح شده پیرامون پروژه و حساسیت‌های مردم و رسانه‌ها را با مهندس طالبیان معاون وزارت میراث فرهنگی و گردشگری به شکل مفصل در میان گذاشتند.

 سالاری تصریح کرد: پس از بحث و بررسی موضوع مقرر شده است تصمیم نهایی پیرامون اجرا یا عدم اجرای پروژه پل روگذر شهر اسلام‌آباد طی چند روز آینده و در نشست مشترکی به ریاست معاون عمرانی استاندار و با حضور معاون و یا نماینده تام الاختیار وزارت میراث فرهنگی و گردشگری، مدیرکل میراث فرهنگی استان و اعضای شورای شهر و شهردار اسلام آباد، اتخاذ شود.

مهندس سالاری گفت: موضوع حفاظت از تپه تاریخی چغاگاوانه به عنوان یک میراث عظیم فرهنگی از اولویت های اصلی مدیریت ارشد استان است و اگر نظر کارشناسی و ارزیابی های وزارت میراث فرهنگی مبتنی بر لزوم توقف این پروژه شهری باشد، این طرح اجرا نخواهد شد.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۲۱۰۴۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان