//
کدخبر: ۲۱۷۱۹۸ //

برخورد شدید مهندس سالاری با بانک ملت / کوتاهی در پرداخت تسهیلات به زلزله زدگان را نمی پذیریم

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه در جلسه امروز با بانک ملت به دلیل عدم همکاری لازم در پرداخت تسهیلات تکمیل واحدهای نیمه تمام مناطق زلزله زده، برخورد شدیدی داشت.

برخورد شدید مهندس سالاری با بانک ملت / کوتاهی در پرداخت تسهیلات به زلزله زدگان را نمی پذیریم
به گزارش فرتاک نیوز،

مهندس مهرداد سالاری در جلسه بررسی تسهیلات تکمیلی به واحدهای نیمه تمام زلزله زدگان اظهار داشت: بانک ملت به لحاظ عدم همکاری مناسب در روند پرداخت تسهیلات تکمیلی به واحدهای نیمه تمام زلزله زدگان منجر به قفل شدن روند کار شده است و باید پاسخگو باشد.

وی بیان داشت: بنابر سیاست های استاندار محترم به عنوان نماینده دولت ما به هیچ عنوان کوتاهی در امر بازسازی مناطق زلزله زده را قبول نمی کنیم و مدیریت بانک ملت تا تعیین تکلیف حق شرکت در هیچ کدام از جلسات استانداری را ندارد.

مهندس سالاری ادامه داد: ما علاوه بر پاسخگویی به دولت باید به مردم نیز پاسخگو باشیم لذا با هر گونه کوتاهی برخورد شدید خواهیم داشت و در قبال منافع مردم کوتاه نخواهیم آمد.

وی با بیان اینکه دستگاها و سایر بانک ها در روند بازسازی مناطق زلزله زده همکاری مناسبی داشته اند، گفت: طبق بررسی ها و اعلام بنیاد مسکن بانک ملت در انجام وظیفه خود در پرداخت تسهیلات به زلزله زدگان کوتاهی و اخلال داشته است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اظهار داشت: تا این لحظه اقدامات بسیار اثربخشی برای بازسازی مناطق زلزله زده صورت گرفته و تنها به یک تلاش دیگر برای اتمام واحدهای نیمه تمام و رفتن مردم به واحدهای خود نیاز داریم و دولت هم در این زمینه با جدیت پیگیر امور است و مدیریت ارشد استان نیز تمام تلاش خود را برای اتمام واحدهای مناطق زلزله زده بکار گرفته لذا با هر گونه کوتاهی با جدیت برخورد خواهیم کرد.

وی افزود: دولت برای بازسازی مناطق زلزله زده استان کرمانشاه بیش از 11 هزار میلیارد تومان تسهیلات و کمک پرداخت کرده است بنابراین در برخورد با بانکی که بخواهد در روند این تسهیلات به مردم قصوری داشته باشد، کوتاه نخواهیم آمد.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۱۷۱۹۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان