//
کدخبر: ۲۱۸۵۶۴ //
معاون عمرانی استانداری کرمانشاه:

می توان از ظرفیت توریست درمانی در بیمارستان پلیس کرمانشاه استفاده کرد

معاون عمرانی استانداری کرمانشاه گفت: با توجه به امکانات بسیار خوب بیمارستان حضرت ابوالفضل العباس (ع) پلیس کرمانشاه می توان از ظرفیت توریست درمانی و پذیرش بیماران عراقی در آن استفاده کرد.

می توان از ظرفیت توریست درمانی در بیمارستان پلیس کرمانشاه استفاده کرد
به گزارش فرتاک نیوز،

"مهرداد سالاری" در مراسم افتتاحیه بیمارستان منطقه ای حضرت ابوالفضل (ع) ناجا که در کرمانشاه مورد افتتاح و بهره برداری قرار گرفت، اظهار داشت: احداث این بیمارستان در شهر کرمانشاه برای کارکنان و خانواده های نیروی انتظامی کار بسیار درست و عاقلانه ای بود.

وی افزود: کرمانشاه از دیرباز مرکزیت غرب کشور را در اختیار داشته و استان های همجوار خدمات مورد نیاز خود را از این دیار دریافت کرده اند.

سالاری ادامه داد: کرمانشاه با فاصله حدود 2 ساعت به تمامی مراکز استان های غربی کشور دسترسی دارد و تنوع امکانات و خدمات در آن باعث شده تا این خدمات رسانی ها همچنان ادامه داشته باشد.

معاون عمرانی استانداری کرمانشاه گفت: با توجه به ظرفیت و امکانات بسیار خوب بیمارستان منطقه ای حضرت ابوالفضل (ع)، می توان کار پذیرش بیماران عراقی را نیز در این یمارستان انجام داد تا از حالت منطقه ای به بین المللی تغییر کند.

وی در ادامه با قدردانی از تلاش های کارکنان پلیس، اظهار داشت: در حوادث زلزله و سیلی که رخ داد ماموران انتظامی نقش بسیار پررنگی را در آرامش منطقه و افراد حادثه دیده از خود به جا گذاشتند.  

سالاری تصریح کرد: حضور به موقع پلیس و اقتدار و صلابت آنها باعث شد تا کمترین مورد ناامنی خصوصا در زمان وقوع زلزله 7.3 ریشتری نداشته باشیم و بر درد و غم مردم حادثه دیده افزوده نشود.

این مقام مسئول خاظرنشان کرد: در جریان حادثه زلزله سال 96، بالغ بر 107 هزار واحد مسکونی آسیب دید و اسباب و اساسیه زندگی مردم در خیابان رها شده بود و اگر حضور شبانه روزی پلیس کنار مردم نبود اتفاقات به مراتب بدتری برای زلزله زدگان رخ می داد.

وی تاکید کرد: همه ما قدردان تلاش ها و زحمات مجاهدانه ماموران نیروی انتظامی هستیم، انسان های فداکاری که زندگی خود را وقف رفاه و آسایش مردم کرده اند.

سالاری در پایان گفت: مجموعه مدیران استان نیز برای رفاه و آسایش کارکنان پلیس موظف به هرگونه همکاری با ستاد انتظامی استان هستند و در حد توان از هیچ تلاشی برای تحقق این امر دریغ نمی کنیم.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۱۸۵۶۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان