//
کدخبر: ۲۰۱۶۴۰ //
مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه:

رقابت ۷۸۱ نفر در مسابقات استانی قرآن کریم

نشست خبری مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه با اصحاب رسانه امروز ( ۲۶تیرماه) جهت تشریح برنامه های چهل و دومین دوره مسابقات قرآن کریم(مرحله استانی)برگزار شد.

رقابت ۷۸۱ نفر در مسابقات استانی قرآن کریم
به گزارش فرتاک نیوز،

حجت الاسلام محمد صالحی مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه گفت: چهل و دومین دوره مسابقات طرح استانی قرآن کریم ۳۱ تیرماه تا ۲مرداد ماه در مجتمع بعثت استان کرمانشاه در گروه خواهران و برادران به صورت همزمان برگزار می شود.

حجت الاسلام صالحی افزود: دراین دوره از مسابقات ۷۸۱  نفر باهم به رقابت می پردازند و برگزیدگان این دوره به مسابقات کشوری که در اصفهان برگزار می شود راه خواهند یافت.

صالحی تصریح کرد:استان کرمانشاه یکی استانهای پیشرو در طرح حفظ قرآن با محوریت امام زاده ها است و در مرحله شهرستانی مسابقات قرآن کریم در استان کرمانشاه ۵ هزار نفر متسابق شرکت کردند و نفرات برگزیده به بخش استانی راه یافتند.

وی در ادامه به پیشینه موقوفات در استان کرمانشاه اشاره کرد و گفت: عطر معنویت در جای جای کرمانشاه قابل استشمام است که به پیشینه موقوفات با نیات زیبا برمی گردد.

 

حجت الاسلام صالحی برنامه هایی که در سمت مدیر کل اوقاف در دستور کار خود خواهد داشت را در سه محور کاهش آسیب های اجتماعی با محوریت امامزاده ها و مراکز افق ،سرمایه گذاری و اشتغال  با کمک سرمایه وقف و اجرای بیانیه رهبری در برنامه گام دوم انقلاب عنوان کرد.

در ادامه جلسه حجت الاسلام مجید میرزایی رییس امور قرآنی اداره اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه گفت: چهل و دومین دوره مسابقات قرآن کریم با  داوری ۱۰ داور بین المللی( ۴ داور بومی و ۶ داور غیر بومی )در قسمت خواهران و برادران برگزار می شود.

حجت الاسلام میرزایی افزود: در این حوزه غیر از برگزاری مسابقات تعدادی از جامعه قرآنی در غالب کاروانهای قرآنی در سالن مسابقات حضور خواهند داشت.

وی اظهار کرد: افتتاحیه این دوره از مسابقات در روز ۳۱ تیر ماه است و طبق برنامه ریزی انجام شده  ۱۵محفل انس در بقاع متبرکه استان کرمانشاه برای آشنایی و انس جوانان با قرآن کریم هم برگزار میگردد.

وی تعداد برگزیدگان این دوره که به مرحله کشوری در بعضی رشته ها را ۲۰نفر اعلام کرد و گفت: ممکن است در استان کرمانشاه این سهیمه ارتقا پیدا کند.

خبرنگار: طیبه دولت آبادی

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۰۱۶۴۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان