//
کدخبر: ۱۹۶۵۱۴ //
در حاشیه تکریم و معارفه مدیر کل اوقاف کرمانشاه؛

اجرای امینانه نیات واقفین اولویت اصلی کار و مسئولیتم در اوقاف بوده است

حجت الاسلام عباسیان مدیرکل اسبق اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه گفت:در بحث اجرای نیات واقفین خیراندیش کارهای خوبی انجام داده ایم بطوریکه با مطالعه وقف نامه ها اجرای نیات واقفین اولویت کار و مسئولیتم بوده است.

اجرای امینانه نیات واقفین اولویت اصلی کار و مسئولیتم در اوقاف بوده است
به گزارش فرتاک نیوز،

حجت الاسلام عباسیان در آیین تکریم و معارفه مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه که امروز در محل سالن بهمن دانشگاه آزاد اسلامی کرمانشاه برگزار شد؛ اظهار کرد: قبول مسئولیت یک امتحان الهی است و بنا به روایت امیرالمومنین(ع) در نهج البلاغه

ما در این دنیایی که زندگی میکنیم، آمده ایم توشه ای برای آخرتمان بدست بیاوریم.

وی افزود: خوشابحال کسانی که رزومه ای خوب در پیشگاه الهی دارند و امیدوارم ما نیز جزو این افراد باشیم.

حجت الاسلام عباسیان در ادامه به ارائه گزارشی از عملکردش در طول سه سال گذشته پرداخت؛ گفت: از زمان برعهده گرفتن مسئولیتم نهایت تلاشم را در راستای انجام کارهای زیربنایی موقوفات و بقاع متبرکه به کار بستم و به صراحت قسم یاد میکنم که هیچ امضایی به ضرر موقوفات استان صورت نگرفته است.

وی افزود: با توجه به اینکه کرمانشاه بیشتر موقفاتش در زمان قبل از انقلاب از بین رفته بود و برخی از آنها نیز در تصرف ادارات دولتی است تمام تلاشم را برای احیای موقوفات انجام داده ام و امروز توانسته ایم هزار و پانصد میلیارد تومان از بدهی ها را سند و احیا کنیم.

وی با بیان اینکه تا کنون دو هزار میلیارد تومان از اموال موقوفات احیا و مستند شده است ، تصریح کرد: در سال ۹۷ در آمد موقوفات نسبت به سال ۹۴ سه برابر شده است.

حجت الاسلام عباسیان ترجمه قرآن کریم را یکی از نیازهای روز دنیا عنوان کرد و ادامه داد: در طول سه سال اخیر قرآن کریم به ۱۴ زبان دنیا ترجمه شده است و در حال حاضر نیز ترجمه به دو زبان سوئدی و اندونزیایی در حال انجام است و این اقدامی مهم و ارزشمند محسوب می شود.

وی تصریح کرد: تربیت ۳۰۰ مربی قرآن کریم، تشکیل بیش از ۵۰۰ کلاس قرآن، عمران حوزه های علمیه و معیشت طلاب ،رسیدگی به فقرا و نیازمندان در شب عید و توزیع بیش از ۶ هزار بسته غذایی، کمک سالانه به ۱۷ هزار دانش آموز بی بضاعت در قالب طرح مهر تحصیلی،اجرای برنامه های فرهنگی در جوار بقاع متبرکه از دیگر اقدامات مهم بوده است.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۹۶۵۱۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان