//
کدخبر: ۱۹۹۶۲۸ //

همایش بزرگداشت امامزادگان در ۷ بقعه شاخص کرمانشاه برگزار می شود

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه گفت: همزمان با دهه کرامت و سالروز تجلیل از امامزادگان و بقاع متبرکه در ۷ بقعه متبرکه همایش بزرگداشت امامزادگان برگزار می شود.

همایش بزرگداشت امامزادگان در ۷ بقعه شاخص کرمانشاه برگزار می شود
به گزارش فرتاک نیوز،

حجت الاسلام محمد صالحی با اعلام این خبر اظهار کرد: پیرو فرمایشات و تاکیدات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) مبنی بر تبدیل امامزادگان و بقاع متبرکه به قطب‌ فرهنگی باید امامزادگان عظیم الشان را به خوبی معرفی کرده و جایگاه رفیع آنان را تکریم کنیم.

 وی از پیش بینی برنامه های متنوع با محوریت امامزادگان شاخص استان در دهه کرامت و میلاد امام رضا(ع) خبر داد و گفت: به مناسبت سالروز تکریم امامزادگان و بقاع متبرکه در روز ۱۹ تیرماه همایش استانی بزرگداشت جایگاه رفیع امامزادگان عظیم الشان در آستان مقدس امامزاده ابراهیم(ع)کنگاور با حضور شخصیتهای استانی و شهرستانی برگزار می‌شود.

حجت الاسلام صالحی افزود: در این همایش ها از پرچم متبرک امام رضا(ع) با حضور خدام آستان قدس رضوی رونمایی می شود.

وی ادامه داد: امامزادگان در نزد مردم جایگاه رفیع و عظیمی دارند بطوری که امروزه شاهدیم فضای معنوی ، دینی و فرهنگی مناطقی که در آنها امامزاده وجود دارد با مناطق دیگر بسیار متفاوت است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه با بیان اینکه رویکرد قطب فرهنگی سازی امامزادگان در برنامه های ویژه روز تکریم و بزرگداشت آنان باید مورد توجه قرار گیرد، تصریح کرد : برای این روز برنامه هایی با اهدف تحقق مطالبه قطب فرهنگی شدن امامزادگان ، تقویت بنیه دینی و معنوی مردم ، ارتقاء شان و منزلت امامزادگان در میان مردم و معرفی امامزادگان برنامه ریزی شده است.

 حجت الاسلام صالحی با اشاره به اینکه امسال در روز ۵ زی القعده در ۷ بقعه متبرکه استان همایش تجلیل و بزرگداشت امامزادگان بصورت استانی و شهرستانی برگزار می شود ، گفت : این همایش ها با حضور و سخنرانی خطبا و سخنرانان پیرامون سیره زندگی امامزادگان و معرفی آثار و برکات آنان برگزار خواهد شد و هیات امناء و خدام بقاع متبرکه نیز تجلیل می شوند

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۹۹۶۲۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان