//
کدخبر: ۱۹۶۴۶۰ //
‍ مدیر کل بهزیستی استان کرمانشاه:

اتمام مسکن مهر روستایی مددجویان زلزله زده تا پایان تیر ماه/ واریز ۱۷میلیارد به حساب مددجویان

دکتر رضوان مدنی مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه در دیدار با فرماندار ثلاث باباجانی، گفت: بالای ۱۲ هزار مددجو در شهرستان ثلاث باباجانی وجود دارد و بیشترین جمعیت جامعه هدف معلولین هستند.

اتمام مسکن مهر روستایی مددجویان زلزله زده تا پایان تیر ماه/ واریز  ۱۷میلیارد به حساب مددجویان
به گزارش فرتاک نیوز،

وی افزود: قول داده ایم مسکن روستایی مددجویان زلزله زده را تا پایان تیر ماه به اتمام برسانیم.

مدیر کل بهزیستی استان کرمانشاه تصریح کرد: پیگیری های زیادی انجام شد تا ۱۷ میلیارد بابت کمک بلاعوض مسکن مددجویان از سازمان هدفمندی یارانه ها بگیریم که به حساب مددجویان واریز شد.

وی بیان داشت: میزان مبلغ مستمری نمی تواند مخارج خانوارها را تامین کند پس باید در راستای اشتغال مددجویان گام برداریم و این اشتعال پایدار است که می تواند مشکل اساسی مددجویان را از ریشه حل کند.

در ادامه این جلسه شکری فرماندار ثلاث باباجانی عنوان کرد: قطعا انتخاب درست دکتر رضوان مدنی به عنوان مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه می تواند در رفع مشکلات قشر محروم جامعه اثرگذار باشد.

فرماندار ثلاث باباجانی افزود: اولویت کاری ما نیز توجه به قشر محروم جامعه خصوصا مددجویان بهزیستی و کمیته امداد این دو نهاد حمایتی است که با تمام توان این کار را انجام می دهیم.

شکری اظهار کرد: ایجاد زمینه های آموزشی برای اشتغال زایی مددجویان با هماهنگی سازمان فنی و حرفه ای از جمله برنامه های ما به شمار می رود.

این مسئول افزود: قشر محروم جامعه از همان اوایل انقلاب پایبندی خود را به نظام جمهوری اسلامی ایران ثابت کرده و تمام توان ما خدمت به این عزیزان است

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۹۶۴۶۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان