//
کدخبر: ۱۹۱۳۰۶ //

‍ بازدید از موسسه توان بهبود تابا / ۳۰۰ بیمار روانی در این مرکز نگهداری می شوند

بازدید دکتر رضوان مدنی مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه به همراهی دادستان عمومی و انقلاب و رئیس اتاق اصناف از مرکز درمان توانبخشی و نگهداری بیماران مزمن روانی موسسه انتفاعی توان بهبود تابا

‍ بازدید از موسسه توان بهبود تابا / 300 بیمار روانی در این مرکز نگهداری می شوند
به گزارش فرتاک نیوز،

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه در این بازدید عنوان کرد: 300 بیمار روانی در این مرکز نگهداری می شود و با داشتن نگاه علمی و انسانی با خدمت در این مرکز همواره ارتقای بهداشت جسم و روان مددجویان مورد توجه بوده است.

وی افزود : برخی از زیرساخت های ساختمان این مرکز فرسوده شده و نیازمند تعمیر و تجهیز است که حمایت خیرین وبرخی از ارگان ها و نهادها را می طلبد.

 رضوان مدنی تصریح کرد: هویت 80 درصد مددجویان این مرکز شناسایی شده و مابقی مجهول الهویه هستند که سازمان بهزیستی به صورت ماهیانه به ازای هر مددجو 770 هزار تومان یارانه پرداخت می کند.

این مسئول اظهار داشت: این مرکز بزرگترین مرکز تحت نظارت بهزیستی استان است و نیازمند کمک خیرین است، چراکه اعتبارات دولتی کافی نیست و پرسنل این مرکز همواره با ایمان بخدا و اعتقاد قلبی کمک به مددجویان را سرلوحه خود قرار داده اند.

دکتر صادقی دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه هم گفت: استان کرمانشاه از لحاظ شاخص های آسیب های اجتماعی وضعیت مناسبی ندارد و برای رفع این مشکلات با توجه به اعتبارات کم دولتی نیازمند مشارکت مدنی هستیم و ما باید به عنوان یک شهروند قانون گذار در این مشارکت سهیم باشیم.

وی افزود : نگهداری از بیماران روانی کار سخت و طاقت فرسایی است و افرادی که در این مراکز خدمت می کنند با عشق، علاقه و ایمان کار خود را انجام می دهند و ما قدردان زحمات آنها هستیم.

برای شناسایی و تشخیص هویت مددجویان مجهول الهویه اقدام خواهد شد و مددجویانی که متعلق به استان های دیگر هستند زمینه انتقال آنها به محل زندگیشان فراهم می شود.

لازم به ذکر است با رایزنی مدیرکل بهزیستی و دادستان استان و با هماهنگی های آقای رضا سلیم ساسانی رئیس اتاق اصناف استان مبلغ 80 میلیون تومان کمک نقدی و برای این مرکز از سوی اصناف جذب شد.

مرکز توان بهبود تابا در 35 کیلومتری جاده کرمانشاه _کامیاران جنب روستای ورمنجه واقع شده است

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۹۱۳۰۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان