//
کدخبر: ۱۸۵۸۴۷ //

شالوده پیشرفت بهره وری است/ اصلاح فرایندها و بروز بودن اطلاعات در داشبورد مدیریتی در راستای دستیابی به ارتقاء بهره وری بسیار ضروری است

اولین کمیته ارتقاء بهره وری اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه با حضور دکتر عبدی رییس سابق کمیته بهره وری و مشاور رییس دانشگاه و با ریاست دکتر رضوان مدنی در سالن جلسات این اداره کل برگزار شد .

شالوده پیشرفت بهره وری است/ اصلاح فرایندها و بروز بودن اطلاعات در داشبورد مدیریتی در راستای دستیابی به ارتقاء بهره وری بسیار ضروری است
به گزارش فرتاک نیوز،

دکتر فاطمه رضوان مدنی مدیر کل بهزیستی استان کرمانشاه گفت: اصلاح فرایندها و بروز بودن اطلاعات در داشبورد مدیریتی در راستای دستیابی به ارتقاء بهره وری بسیار ضروری است

وی افزود:کارکنان وکارشناسانی که در ادارت زیر مجموعه هر سازمانی خدمت می کنند بعضا پیشنهادات سازنده ای ارائه می کنند که می تواند در ارتقاءبهره وری تاثیرات مثبت و سازنده ای داشته باشند پس باید ضمن استفاده از مشوق ها و پاداشها ، پیشنهادات آنان با دقت بررسی و در صورت تایید توسط کمیته ،عملیاتی شود.

مدیر کل بهزیستی تصریح کرد: در سازمان بهزیستی با وظایف سنگین و گسترده ، باید تلاش کرد که با بهترین نحو ممکن به اهداف عالی سازمان دست یافت و این ممکن نیست جز با بهره وری.

 در ادامه این جلسه دکتر عبدی رییس سابق کمیته بهره وری و مشاور رییس دانشگاه کلمه بهزیستی را با بهره وری معنا کرد و  عنوان کرد:شالوده پیشرفت بهره وری است پس مدیری موفق است که بهره ور باشد و  بهره ور کسی است که بتواند از حداقل منابع انسانی و امکانات موجود با صرفه جویی بهترین استفاده را بکند.

گفتنی است دکتر رضوان مدنی چند روز پیش از سوی معاون وزیر ورییس سازمان بهزیستی کشور بعنوان عضو کمیته راهبردی وارتقاءبهره وری سازمان بهزیستی کشور منصوب شد،اعضای این کمیته پنج نفر است.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۸۵۸۴۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان