//
کدخبر: ۱۸۱۱۶۷ //

از مهدهای کودک به عنوان نهادی ارزشمند در تربیت کودکان، نباید غافل باشیم

فاطمه رضوان مدنی مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه در نشست با اعضای انجمن صنفی و کانون توسعه و همیاری مهدهای کودک استان گفت: مهدهای کودک اساسی ترین و بنیادی ترین کانون تعلیم و تربیت در جامعه هستند.

از مهدهای کودک به عنوان نهادی ارزشمند در تربیت کودکان، نباید غافل باشیم
به گزارش فرتاک نیوز،

وی با بیان اینکه مهدهای کودک به عنوان یک نهاد آموزشی نقش مهمی در تربیت کودکان در خانواده ها و جامعه دارند، افزود: نباید از مهدهای کودک غافل بود،چراکه غفلت در این امر موجب می شود که کودکان به عنوان مردان و زنان آینده در جامعه و خانواده در معرض آسیب قرار بگیرند.

به گفته مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه، تقویت خودباوری، کسب آرامش روحی و روانی، بالارفتن اعتماد به نفس و مسئولیت پذیری می تواند مهم ترین دستاورد تربیت و حضور کودکان در مهدهای کودک باشد.

دکتر رضوان مدنی خاطرنشان کرد: چنانچه پایه و اصول تربیت افراد به درستی در زمان کودکی بنا شود، یقینا شاهد افرادی سالم و جامعه ای به دور از آسیب خواهیم بود.

وی مهدهای کودک را مکانی ارزشمند برای کودکان برشمرد و اعلام کرد: بهزیستی در حمایت از برنامه‌های سازنده این نهاد کوتاهی نخواهد کرد.

در ادامه این جلسه مرتضی کوهی معاون امور اجتماعی اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه با تقدیر از تلاش های صادقانه و خیرخواهانه مهدهای کودک تحت نظارت بهزیستی، گفت: مهدهای کودک همواره در اجرای برنامه ها و  شرایط بحرانی در کنار بهزیستی بوده اند.

وی افزود: در شاکله سازمان بهزیستی به عنوان متولی اصلی رسیدگی به مهدهای کودک، کانون توسعه و همیاری مهدهای کودک به عنوان یک تشکل فعالیت دارد که در استان کرمانشاه این کانون ارتباطی سازنده و دوسویه با بهزیستی دارد و در راستای اجرای معیارهای ارزشی و اخلاقی در سطح مهدها تلاش دارد

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۸۱۱۶۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان