//
کدخبر: ۱۹۱۱۸۲ //

مشاور وزیر کشور در امور زنان: استفاده از بانوان در پست های مدیریتی تحقق برابری شغلی است

مشاور وزیر کشور در امور زنان و خانواده با اشاره به استفاده از زنان در تصدی‌های مدیریتی در سال‌های گذشته گفت: استفاده از بانوان در پست‌های مدیریتی تحقق برابری شغلی است.

مشاور وزیر کشور در امور زنان: استفاده از بانوان در پست های مدیریتی تحقق برابری شغلی است
به گزارش فرتاک نیوز،

فریبا نظری پورکیایی عصر امروز در حاشیه سفر یکروزه خود به قزوین در جمع خبرنگاران قزوینی گفت: اگر چه در سال های پس از انقلاب حضور بانوان در جامعه به عنوان یکی از واقعیت‌های اجتماع پذیرفته شد اما با مطالعه روند حضور زنان در جامعه و اشتغال بانوان می‌توان به این نتیجه رسید که برای نخستین بار در سال‌های پس از انقلاب در دو سال اخیر از حضور زنان در پست های مدیریتی استفاده شده است.

وی اظهار داشت: توجه ما به نقش زنان و استفاده از قابلیت‌های اجتماعی و شغلی بانوان به این معنا نیست که زنان به هر قیمتی به پست‌های مدیریتی دست یابند بلکه خواست ما تحقق عدالت شغلی است که سبب می‌شود زنان توانمند ما موقعیت رسیدن به پست‌های مدیریتی را داشته باشند.

مشاورز وزیر کشور در امور زنان و خانواده گفت: امروز در استان های مختلف کشور شاهد حضور پرشور و توانمند بانوان در عرصه‌های مدیریتی نظیر فرمانداری، معاونت استاندار، بخشدار، شهردار و سایر رده‌های شغلی مدیریتی هستیم که نوید فردایی روشن و امید بخش برای بانوان کشورمان است.

وی عنوان کرد: اگر امسال از سوی مقام معظم رهبری سال رونق تولید نامگذاری شده است به مفهوم تاثیرگذاری رونق تولید در تمامی ابعاد جامعه است چرا که امروز اگر اقتصاد در خانواده‌ها تقویت شود می‌توان ریشه بسیاری از مشکلات خانوادگی را از بین برد.

مشاور وزیر کشور در امور زنان گفت: خانواده با نشاط خانواده‌ای با حضور برابر همه اعضای خانواده، با اقتصاد خوب و فرهنگی غنی است که امیدواریم با برنامه‌ریزی های انجام شده از سوی دولت و رفع مشکلات اقتصادی حاکم بر جامعه با ابزار قدرتمند رونق تولید بتوانیم برای تحقق آن در جامعه تلاش کنیم.

پورکیائی گفت: زنان،کودکان و سالمندان به دلیل حساسیت‌ها و آسیب‌پذیری بیشتر مهم‌ترین گروه‌های هدف ما در جامعه هستند و معتقدیم تحکیم بنیان خانواده با حضور قدرتمند و سلامت زنان در خانه و اجتماع امکان‌پذیر است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۹۱۱۸۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان