//
کدخبر: ۱۶۶۱۱۷ //

پیکر نویسنده فقید «کاوه بهمن» صبح امروز از مقابل پارک هنرمندان در تهران تشییع شد.

پیکر نویسنده فقید «کاوه بهمن» صبح امروز (19بهمن) از مقابل خانه هنرمندان با حضور جمعی از هنرمندان تشییع شد و شهردار تهران نیز پر کشیدن این هنرمند را به جامعه هنری و اعضای خانواده او تسلیت گفت.

پیکر نویسنده فقید «کاوه بهمن» صبح امروز از مقابل پارک هنرمندان در تهران تشییع شد.
به گزارش فرتاک نیوز،

پیکر نویسنده فقید «کاوه بهمن» صبح روز (19 بهمن ماه) با حضور جمعی از نویسندگان و هنرمندان از جمله محمد رضا الوند، سید یاسر هشترودی، علی رستمی، محمد علی آقامیرزایی، نوید صالحی و مسعود امیرخانی از مقابل پارک هنرمندان در تهران تشییع شد.
** یکی از بهترین ها را از دست دادیم
هشترودی یکی‌از نویسندگان معاصر به عنوان اولین سخنران درباره بهمن کاوه گفت: کاوه بهمن جزو نویسندگانی بود که از سی سال پیش برای نوشتن و اثبات خود خیلی سعی و تلاش کرد و این موضوع را خیلی ها اگر بخواهند منصف باشند، می دانند و به زبان می آورند.
وی ادامه داد: شاید امروز بهمن نام ماندگاری در ذهن ها نداشته باشد اما بی شک یکی از بهترین نویسنده ها بود.
این نویسنده افزود: امروز کاوه دیگر در کنار ما نیست و ما ماندیم با مشکلات همیشگی نویسنده ها و از او‌ نوشته هایی ماند که هیچ‌وقت در دوران حیاتش چاپ نشد، ما جمعی از نویسندگان تمام سعی خود را خواهیم کرد که این آثار حتما به چاپ برسد.
هشترودی یادآور شد: کاوه مشرف به کلمه بود و دانایی کامل درباره نوشتن داشت و برای پر کشیدنش خیلی زود بود.
وی همچنین گفت: هم اکنون پیروز حناچی شهردار محترم این غم بزرگ را به جامعه نویسندگان تسلیت گفتند.

**من پسر بزرگم را از دست دادم 
علی عسگری پیشکسوت تئاتر شهر گیلان نیز به عنوان دومین سخنران با تاکید بر اینکه نسبت فامیلی با کاوه بهمن دارد و شوهر خاله این هنرمند است گفت: این موضوع مهم است که جامعه امروز اعتنایی به هنرمندان ندارد و این موضوع به شدت دردناک است. هنرمندان در انزوا پر می کشند و هیچ کس خود را مسئول نمی داند.
وی افزود: روزی که کاوه از بین ما رفت من به همه گفتم پسر بزرگم را از دست دادم چون کاوه با بچه های من بزرگ شد، به یاد دارم در کودکی در خانه ما همراه پسر بزرگ من تئاتر خانگی اجرا می کردند و من اما از همان زمان متوجه شده بودن که هنر در ذات او است، می توانم بگویم او بهترین پسر من بود که از دستش دادم و امروز عزا دارم.
به گزارش ایرنا کاوه بهمن شاعر، روزنامه نگار و نویسنده حوزه دفاع مقدس صبح روز 17 بهمن، پس از تحمل یک دوره بیماری سخت درگذشت. بهمن کاوه متولد سال 1344 در تهران بود و سال‌های متمادی در مطبوعات مختلف از جمله روزنامه ایران و همشهری در حوزه‌های ادبی و فرهنگی قلم زد.
وی عضو شورای نویسندگان فصل نامه فرهنگ و گفت‌وگو و مجله ادبیات داستانی. مترجم اشعار الیوت. مشاور در فرهنگسرای پایداری و سردبیر سری اول یاد ماندگار فرهنگسرای پایداری بود.
از این نویسنده کتاب‌های جنگی که بود، سرد سپید، خروس در استوانه سیمانی و رمان نو در غیاب انسان، روایت نیمه روز بیست و چهارم که رمانی بر اساس زندگی شهید شریف قنوتی است و چند اثر دیگر تا کنون به چاپ رسیده است. ازاین نویسنده فقید آثار زیاد مطبوعاتی در روزنامه‌ها و مجلات منتشر شده است.
پیکر کاوه بهمن امروز‌ در قطعه هنرمندان بهشت زهرا برای همیشه آرام گرفت.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ایرنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۶۶۱۱۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان