//
کدخبر: ۱۷۰۵۲۸ //

فرمانده سپاه کردستان: نقش مؤثر زنان در مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن بر کسی پوشیده نیست

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان گفت: امروزه نقش مؤثر زنان در مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن و پیشگیری از انحرافات اجتماعی بر کسی پوشیده نیست.

فرمانده سپاه کردستان: نقش مؤثر زنان در مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن بر کسی پوشیده نیست
به گزارش فرتاک نیوز،

سردار محمدحسین رجبی ظهر امروز در ششمین جشنواره صبر و مقاومت که به‌مناسبت میلاد حضرت فاطمه زهرا(ع) در مقبره هاجر خاتون سنندج برگزار شد، به نقش مؤثر و کلیدی زن در تحکیم بنیان خانواده اشاره کرد و اظهار داشت: بانوان در زمینه‌های مختلف توانسته‌اند موفق عمل کنند و قله‌های افتخار را روز به روز فتح می‌کنند.

وی با بیان اینکه زن باید سنگر خانواده را حفظ کند، گفت: اگر در استان ما موفقیتی در زمینه امنیت کسب شده، مادران، زنان و خواهران در آن موفقیت سهیم هستند؛ زنانی که خیلی از مشکلات و امورات زندگی را تحمل می‌کنند تا همسرانشان به بهترین وجه ممکن رسالت خود را انجام و امنیت ایجاد کنند.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان تصریح کرد: بدون شک یکی از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی، انجام تحولات شگرف در حوزه زنان بوده که زمینه را برای فعالیت‌های سالم و تأثیرگذار در بخش‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی و سیاسی مهیا کرده است.

وی گفت: بسیاری از برادران ما برای ایجاد امنیت در نقاط مرزی خدمت می‌کنند و در این فصل سال نزدیک به چهار ماه است که خانواده‌ خود را به‌دلیل شرایط صعب‌العبور بودن ندیده‌اند و این نشان از بردباری و جایگاه بزرگ زن است و به‌نوبه خود این منزلت رفیع را ارج می‌نهیم.

سردار رجبی با ابراز اینکه شخصیت زنان برای الگوسازی بسیار مؤثر و تحول‌آفرین است، افزود: امروزه زنان در جامعه اسلامی، همواره و همدوش مردان تلاش می‌کنند تا به شکوفایی رسیده و در مسیر فرهنگ‌سازی نقش مثبت و بسزایی داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: امروزه نقش مؤثر زنان در مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن و پیشگیری از انحرافات اجتماعی بر کسی پوشیده نیست چراکه در فرهنگ‌سازی بیشترین نقش را دارند و همین نقش مؤثر و کلیدی، موجب شده که نوک تیز حمله دشمن در جهانی شدن و استحاله فرهنگی متوجه زنان جامعه گردد.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان تأکید کرد: باید زنان، خواهران و مادران به‌گونه‌ای رفتار کنند که تهاجم فرهنگی دشمن را به‌زانو در بیاورند و بدخواهان نظام آرزوی به‌زانودرآوردن ملت را به گور ببرند.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود به موفقیت‌های سپاه به‌عنوان یک نهاد انقلابی که پاسدار و مدافع دفاع از ارزش‌های نظام مقدس است اشاره کرد و گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امنیت کشور را تضمین می‌کند.

سردار رجبی با اشاره به پیروزی رزمندگان در مجاهدت‌های فی‌سبیل‌الله و بسیار تأثیرگذار در داخل و خارج از مرز خاطرنشان کرد: خانواده‌ها، مادران و خواهران رزمندگان در این موفقیت سهم ویژه و نقش مهمی داشتند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۷۰۵۲۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان