//
کدخبر: ۱۸۷۲۷۹ //

دیدار رئیس اتاق اصناف و اتحادیه‌های صنفی با رؤسای پلیس امنیت و نظارت بر اماکن کرمانشاه

سرهنگ حسن یزدانی، رییس پلیس امنیت اخلاقی کرمانشاه در دیدار با رئیس اتاق اصناف و روسای اتحادیه‌های صنفی کرمانشاه، اظهار کرد: بزرگان اصناف منطقی هستند و جوانان باید از پیشکسوتان بازار تجربه کسب کنند.

دیدار رئیس اتاق اصناف و اتحادیه‌های صنفی با رؤسای پلیس امنیت و نظارت بر اماکن کرمانشاه
به گزارش فرتاک نیوز،

وی خواستار انتقال تجربه از بزرگان بازار به جوانان شد و تصریح کرد: این اقدام موجب پویایی بازار می‌شود.

به گفته یزدانی، باید به فکر اصلاح برخی ناهنجاریهای موجود در فضای کسب و کار باشیم تا تعداد انگشت شماری افراد سودجو موجب لطمه زدن به اعتبار بازاریان شریف و اصناف منصف نشوند.

 رضا سلیم ساسانی در دیدار روسای اتحادیه‌های صنفی و پلیس امنیت و نظارت بر اماکن کرمانشاه، اظهار کرد: بیش از 35 هزار واحد صنفی در کرمانشاه وجود دارد و اصناف همواره پای دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب هستند.

رئیس اتاق اصناف کرمانشاه گفت: چند صد میلیون تومان کمک اصناف و بازاریان در سیل اخیر برای هموطنان در اهواز لرستان و اهواز در کرمانشاه جمع آوری شد.

وی از برگزاری نمایشگاه رونق تولید در کرمانشاه خبر داد و متذکر شد: این اقدام برای نخستین بار انجام می‌گیرد و کرمانشاه در این زمینه در کشور پیشرو است.

وی با تقدیر از زحمات کارکنان خدوم پلیس و بازاریان، افزود: اتاق اصناف و پلیس تعامل خوبی باهم دارند و سال گذشته تعامل اتاق اصناف و نیروی انتظامی کرمانشاه در کشور رتبه نخست را کسب کرد.

سرهنگ حیدری، رییس پلیس امنیت نیروی انتظامی استان کرمانشاه نیز در این مراسم اظهار کرد: اصناف همواره به‌عنوان یک مجموعه مهم یار و یاور نیروی انتظامی هستند.

وی ادامه داد: اصناف در پیروزی انقلاب اسلامی، دوران انقلاب، دفاع مقدس و پس از آن پای دفاع از ارزش‌ها ایستاده‌اند.

رئیس پلیس امنیت نیروی انتظامی استان کرمانشاه ادامه داد: اصناف در این شرایط سخت اقتصادی با تمام توان به دنبال خدمت به مردم هستند و تلاش اصناف برای خنثی کردن توطئه‌های اقتصادی ستودنی است.

وی گفت: پلیس به فکر ارائه خدمات مناسب و در شان اصناف خدوم در امورات اداری و... است و تعامل ما با اصناف استمرار خواهد داشت و بر ارتقای سلامت اداری و تسریع در خدمت رسانی تاکید داریم.

حیدری متذکر شد: شرایط اصناف و بازاریان را مد نظر قرار می‌دهیم و تلاش ما تعامل حداکثری، اصلاح موضوعات خلاف مقررات و مدارا است ولی با قانون شکنان نیز برخورد می‌کنیم.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۸۷۲۷۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان