//
کدخبر: ۸۰۶۶۲ //

رئیس اتاق اصناف کرمانشاه: اجرای کمپین خرید کالای ایرانی مستلزم همراهی مردم است

از سوی اتاق اصناف کرمانشاه و با همراهی جامعه بازاریان و حمایت های همیشگیمردم، کمپین خرید کالای ایرانی در نوروز 97 در کرمانشاه راه اندازی شد.

رئیس اتاق اصناف کرمانشاه: اجرای کمپین خرید کالای ایرانی مستلزم همراهی  مردم است

رضا سلیم ساسانی رییس اتاق اصناف کرمانشاه در گفت و گو با فرتاک نیوز از اقدام اتاق اصناف کرمانشاه با همراهی جامعه بازاریان و حمایت های همیشگی مردم  گفت: با توجه به شرایط اقتصادی که در کشور حاکم می باشد و تاکید مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی، تصمیم بر این گرفته شد که در نوروز 97 کمپین خرید محصولات داخلی در استان کرمانشاه راه اندازی شود.

این مقام مسئول در ادامه افزود: بدون شک درک و فهم مردم به این امر توجه می کند که بخش اعظمی از چرخه اقتصادی ، حمایت از تولیدکنندگان داخلی می باشد و تولید و اشتغال منجر به گردش مالی  گردیده و همین امر شرایط را به گونه ای رقم می زند که کم تر شاهد مشکلات تولیدکنندگان شویم.

ساسانی در ادامه گفت: در صورت حمایت نکردن از محصولات داخلی و خرید نکردن از آنها، تولید کنندگان توان اداره کارخانه های خود را نخواهند داشت و دود همین موضوع به چشمان جامعه بر می گردد چرا که ناچار به کاهش تعداد کارکنان بوده و افزایش بیکاری تبعات خاص خود را در جامعه به دنبال خواهد داشت.

رییس اتاق اصناف کرمانشاه در ادامه افزود: البته ذکر این نکته ضروری می باشد که تولیدکنندگان داخلی نیز باید تمام سعی خود را داشته باشند تا کیفیت محصولات خود را افزایش دهند و با رعایت مشتری مداری، حقوق آنها لحاظ گردد و امید است تعامل مردم و تولیدکنندگان و درک متقابل از شرایط موجود، منجر به اتفاق های خوب برای تولیدکننده و مصرف کننده شود.

ساسانی در پایان سخنان خود از مردم درخواست نمود به این کمیپن بپیوندند و شرایط سرپا ماندن کارخانه ها که در نهایت به حمایت از تولیدکنندگان و جلوگیری از افزایش بیکاری در سطح جامعه می شود، کمک نمایند .

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۸۰۶۶۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان