//
کدخبر: ۷۹۲۱۹ //

رئیس اتاق اصناف کرمانشاه :مشکلی در بحث اقلام ضروری نداریم/نظارت ها برای کنترل قیمت های غیرقانونی بیشتر خواهد شد

بازرسی از صنوف بازار کرمانشاه و رصد نمودن آنها درجهت تنظیم قیمت و افزایش های غیرقانونی بیشتر از قبل صورت خواهد گرفت.

رئیس اتاق اصناف کرمانشاه :مشکلی در بحث اقلام ضروری  نداریم/نظارت ها برای کنترل قیمت های غیرقانونی بیشتر خواهد شد
به گزارش فرتاک نیوز،

رضا سلیم ساسانی،رئیس اتاق اصناف کرمانشاه در خصوص نظارت بر صنوف به منظور تنظیم قیمت و افزایش های غیرقانونی اظهار داشت: بازرسی مستمر از صنوف بازار در دستور کار ما قرار دارد و با توجه به تمهیدات اتخاذ شده در ستاد تنظیم بازار، مشکلی در بحث اقلام ضروری  نداریم.

 وی با تاکید بر اینکه هر گونه افزایش غیر قانونی قیمت در بازار رصد و برخورد می‌شود، افزود: انتظار می‌رود؛ وضعیت بازار به نحوی تنظیم شود که شاهد رقابت عرضه کالاهای با کیفیت و قیمت مناسب باشیم.

رئیس اتاق اصناف کرمانشاه در ادامه بیان کرد: با توجه به تصمیم کمیسیون تنظیم بازار، امسال نمایشگاه بهاره عرضه مستقیم کالا در کرمانشاه برگزار نخواهد شد.

وی با اشاره به اینکه بازرسی‌ها در این ایام تشدید می‌شود، گفت: عرضه کالای مرغوب در زمان مناسب مهمترین هدفگذاری است و لذا بازاریان با توجه به عدم تشکیل نمایشگاه بهاره، قول های خوبی برای کنترل و عرضه کالای با کیفیت داده اند.

سلیم ساسانی با اشاره به تشکیل جلسات مستمر با  دستگاه‌های ذیربط همچون سازمان صنعت، معدن، تعزیرات، گفت:  امسال با حساسیت بیشتری در بحث کنترل، نظارت و عرضه اقلام ضروری اقدام می‌کنیم.

وی نظارت و کنترل بر اصناف بازار را از وظایف اتاق اصناف دانست و افزود: این رسالت مهم در تعامل با سازمان تعزیرات حکومتی و بازرسان سازمان صنعت وتجارت انجام خواهد شد.

رئیس اتاق اصناف کرمانشاه ابراز امیدواری کرد؛ امسال شاهد بازاری مطمئن و مناسب باشیم واز هیچ کوششی برای خدمت رسانی هرچه بهتر به مردم دریغ نخواهد شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: مهر
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۷۹۲۱۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان